امکان خرید سیم کارت ایرانسل با اپلیکیشن بانکی فراهم شد

امکان خرید سیم کارت ایرانسل با اپلیکیشن بانکی فراهم شد

اپراتور‌های تلفن همراه پس از شیوع ویروس کرونا تلاش‌های فراوانی در جهت آنلاین نمودن خدمات و سرویس‌های خود کرده‌اند. شرکت ایرانسل در جهت افزایش رضایت مشترکین خود امکان خرید سیم کارت‌های این اپراتور را از طریق اپلیکیشن‌های بانکی فراهم نموده است.

خرید سیم کارت

پیش از این امکان خرید سیم کارت ایرانسل از طریق فروشگاه آنلاین ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من فراهم شده بود البته خرید به صورت حضوری از فروشگاه‌ها و مراکز ارتباط با ایرانسل نیز در سراسر ایران امکان‌پذیر می‌باشد.

متقاضیانی که قصد خرید سیم کارت ایرانسل را دارند می‌بایست ابتدا برای مشاهده شماره‌های موجود به اپلیکیشن پرداخت بانکی مراجعه نمایند. در اپلیکیشن فرم‌هایی در نظر گرفته شده است که اطلاعات به صورت آنلاین وارد شود و پس از نهایی کردن فرایند خرید، سیم کارت به آدرس ثبت شده ارسال می‌شود.

در فاز نخست راه‌اندازی این طرح، خرید آنلاین سیم‌کارت‌های ایرانسل از طریق برنامه‌ی «ایوا» و برنامه‌ی «هف هشتاد (780)» امکان پذیر است.

برنامه‌ی «ایوا» ، متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد بانک ملی ایران می‌باشد که کاربران می‌توانند پس از دانلود اپلیکیشن با مراجعه به بخش خرید سیم‌کارت ایرانسل به‌صورت آنلاین شماره دلخواه خود را با 12 پیش‌شماره متنوع ایرانسل خریداری کنند.

کاربران اپلیکیشن ایوا می‌توانند شماره درخواستی سیم‌کارت اعتباری و دائمی خود را وارد کرده، با استعلام موجودی شماره دلخواه خود و در صورت نداشتن مالک خط، آن را خریداری کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید