مزایای خرید و فروش بیت کوین

مزایای خرید و فروش بیت کوین

در روزگاری زندگی می کنیم که هر لحظه نیاز به سرمایه‌گذاری بیش از پیش در آن حس می‌شود. اگر شما زندگینامه‌ی افراد موفق و ثروتمند تاریخ را مطالعه کرده باشید، قطعا به این موضوع پی خواهید برد که چه قدر سرمایه‌گذاری می‌تواند بر روی روند موفقیت افراد تاثیر مثبتی بگذارد. به عنوان مثال برخی از افراد تصمیم بر خرید و فروش سهام در بازار بورس یا فارکس می‌گیرند؛ برخی به خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی روی می‌آورند و چندین راه دیگر که هر کدام مزایا و معایب خود را برای سرمایه‌گذاری دارا هستند.

خرید بیت کوین
هر کدام از روش‌هایی که نام بردیم نیاز به بررسی، تحلیل و تحقیق دارند. از آنجا که یکی از روش‌های مطمئن و سودآور در جهت سرمایه‌گذاری موفق، خرید ارز دیجیتال است ما این مطلب را به معرفی این بازار و به ویژه رمزارز برتر بازار کریپتوکارنسی یعنی بیت کوین خواهیم پرداخت؛ پس تا پایان این مطلب ارزشمند با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال چیست؟

به پول های دیجیتالی که ماهیت فیزیکی ندارند و بر اساس دانش رمزنگاری تولید می‌شوند، ارز دیجیتال نیز می‌‌گویند. این نوع ارزها ویژگی‌های به خصوصی مانند غیرمتمرکز بودن، امنیت بالا، تغییرناپذیر بودن را دارا هستند. البته توجه داشته باشید که در بازار بزرگ ارزهای دیجیتالی، یکسری کوین و رمزارز نامعتبر نیز وجود دارند که به اصطلاح عامیانه به آن‌ها shit-coin می‌گویند؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم هیچگاه به سراغ «شت کوین‌» ها نروید و به جایش ارزهای مطمئنی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، کاردانو و... خریداری کنید تا هیچگاه سرمایه‌تان از بین نرود و همواره بیش از آنکه فکر می‌کنید پرسود باشید.

غیرمتمرکز بودن به چه معناست؟

همانطور که می‌دانید پول رسمی کشورها مانند ریال، دلار، یورو و... متمرکز به دولتشان است. به عبارتی دیگر اینگونه پول ها وابسته به بانک‌های مرکزی کشورها هستند. اما این قاعده برای رمز ارز هایی مانند BTC نفی می‌شود؛ یعنی برای نمونه اتریوم یا بیت کوین متمرکز بر دولت خاصی نیستند در نتیجه به آن‌‌ها یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز نیز می‌گویند.

چگونه در بازار کریپتو سرمایه‌گذاری کنیم؟

همانطور که در ابتدای این مقاله خدمت شما عرض کردیم، امروزه خرید رمزارزها یا ارزهای دیجیتال یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری موفق به شمار می‌رود. راه‌های گوناگونی در مقابلتان در جهت ورود به این بازار هیجان انگیز وجود دارد. برای شروع شما باید که در یکی از صرافی‌های معتبر خارجی یا داخلی ثبت نام کنید. پیشنهاد ما ثبت نام در صرافی‌های معتبر داخلی است چراکه متاسفانه توسط بسیاری از صرافی‌های خارجی مانند بایننس، تحریم هستیم. بنابراین خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی‌هایی مانند بایننس اصلا توصیه نمی‌شود. ما به شما صرافی اوکی اکسچنج را معرفی می‌کنیم که یکی از صرافی‌های داخلی و معتبر است.

بیت کوین

نحوه خرید بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج

پس از اینکه در وب سایت صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج ثبت نام نمودید، نوبت به گذراندن مراحل احراز هویت می‌رسد. به محض تایید هویت شما که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز اتفاق می‌افتد، قادر خواهید بود تا به خرید بیت کوین و معامله‌ی هر رمزارز دیگری که می‌خواهید بپردازید. می‌توانید به بخش خرید و فروش سریع در وب سایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده و به راحتی ارز دیجیتال مدنظرتان را بخرید. با تحلیل و بررسی نمودار تکنیکال رمزارزها می‌توانید زمان مناسب فروش ارزهای خود را پیش بینی کرده، در بهترین وقت ممکن آن‌ها را بفروشید و سودهای فراوان دریافت کنید.

تحلیل نمودار قیمت ارزهای دیجیتال

اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری موفق و پر سودی را به عنوان مثال بر روی بیت کوین تجربه کنید، باید که روی مواردی همچون قیمت لحظه‌ای بیت کوین، نمودار قیمت بیت کوین، قیمت روز بیت کوین و... تحلیل و بررسی داشته باشید. بخش مهمی از بازار رمزارزها تحلیل نمودار تکنیکال است. شما با آموزش های ساده‌ای قادر خواهید بود تا نمودار شمعی و تکنیکال رمزارز مدنظرتان را تحلیل کنید و بهترین تصمیم گیری را در جهت خرید یا فروش داشته باشید.

تحلیل فاندامنتال

از عوامل مهم دیگری که بر روی بازار رمز ارز و cryptocurrency تاثیر به سزایی دارد، بحث فاندامنتال است. فاندامنتال به زبان ساده یعنی اخبار و حرف‌هایی که بر روی ارزهای دیجیتالی و ارزش آن‌ها تاثیر می‌گذارند. همین چند وقت پیش بود که آقای ایلان ماسک راجع به دوج کوین اظهار نظر کرده بود. اگر افراد تحلیل درستی بر روی سخنان ایلان ماسک کرده باشند، قطعا الان سودهای فراوانی را به دست آورده‌اند.

نتیجه گیری

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری موفق و هدفمند هستید؛ قطعا یکی از مواردی که پیش رو دارید بازار پر رونق ارزهای دیجیتال است. از میان ارزهای دیجیتال در حال حاضر قیمت بیت کوین دارای بیشترین ارزش است. همچنین این رمزارز جزو پر طرفدارترین کوین ها برای سرمایه‌گذاری است. چراکه یک شبکه‌ی بلاک چین قدرت مند و امن از آن پشتیبانی می‌کند که آن را با بسیاری از رمزارزها متمایز می‌کند. هرچند ارزهای دیجیتال دیگری هم وجود دارند که مانند بیت کوین باشند؛ بزرگترین رمزارز حال حاضر بازار پس از بیت کوین، اتریوم است که آن هم طرفداران خودش را دارد. سپاس از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید. موفق و پیروز باشید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید