قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان شد

قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان شد

سرمایه گذاری بر روی هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بهترین سرمایه گذاری برای شرکت ها هستند که می توانند برای جذب مشتریان بیشتر، حفظ وفاداری مشتریان کنونی و قدردانی از کارمندان و سهامداران شرکت، روی آن حساب کنند. قبل از سفارش هدایای تبلیغاتی می توانید طراحی هدیه خود را آماده کنید. اما شرکت های متخصص در حوزه هدایای تبلیغاتی از جمله mahoorgift، تیم متخصص طراحی هدایای تبلیغاتی خاص دارند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که هدایای تبلیغاتی ارزان هم به اندازه هدایای تبلیغاتی گران قیمت، روی آگاهی مشتریان از برند موفقیت تبلیغات کمپین های بازاریابی موثر است. به همین علت، بسیاری از بازاریابان، دادن هدایای تبلیغاتی را به عنوان یکی از استراتژی های مهم بازاریابی در نظر گرفته و از این روش برای افزایش سودآوری شرکت و فروش بیشتر محصولات بهره می برند.

جذب مشتری با هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی چه ارزان و چه گران، روش موثری برای قدردانی از مشتریانی هستند که از محصولات و خدمات شرکت شما استفاده می کنند همچنین هدایا می تواند روی برقراری روابط بهتر با مشتریان تاثیر است بگذارد. با ارائه هدایای تبلیغاتی می ‌توانید:

از مشتریانی که به طور مکرر از شرکت شما خرید می کند، قدردانی کرده و از وفادار ماندن مشتریانتان اطمینان حاصل کنید.
مشتریان جدید را تشویق کنید که محصولات و خدمات شما را سفارش دهند و نام شرکت شما را به خاطر بسپارند.
از کارمندانی که مشتریان بیشتری برای شرکت شما جذب کرده‌اند، قدردانی کنید تا با همان انگیزه قبلی به فعالیت های خود ادامه دهند و مشتریان بیشتری برای شما پیدا کند.
به سهامداران نشان دهید که ارزش سرمایه گذاری آنها را می دانید و آنها را ترغیب کنید که سرمایه بیشتری در اختیار شرکت قرار دهند.

مزایای ارائه هدایای تبلیغاتی

شناسایی برند

هدایای تبلیغاتی که در محیط های مختلف مثل نمایشگاه ها، همایش ها یا شعب مختلف فروشگاه ها به دست مشتریان میرسد، تصویر بسیار مثبتی در ذهن آنها ایجاد می‌کند و همین تصویر مثبت، موجب می شود که مشتریان به شما وفادار مانده و تعداد آنها افزایش پیدا کند.

لازم نیست برای اینکه نام برند خود را در ذهن مشتریان جا بیندازید، حتما هزینه زیادی صرف کنید. حتی با ارائه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مثل خودکار، خودنویس، جاسوئیچی، ساعت رومیزی یا حتی پد موس که لوگو و نام برند شما روی آن درج شده نیز به راحتی می توانید نام برند خود را در ذهن مشتریان تان ماندگار کنید.

ماهور گیف

مزایای هدایای تبلیغاتی

افزایش فروش

ارائه هدیه تبلیغاتی بهترین استراتژی برای جذب مشتریان جدید و برقراری یک ارتباط طولانی مدت با آنهاست. نظرسنجی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ درصد مشتریان بالقوه ای که هدیه تبلیغاتی یک شرکت را دریافت می کنند، تصمیم می‌گیرند که از محصولات و خدمات این شرکت استفاده کنند. تکرار این استراتژی در مناسبت های مختلف با ارائه هدایای تبلیغاتی مناسبتی می تواند تاثیر به مراتب بیشتری روی افزایش فروش شما داشته باشد.

افزایش بهره‌وری کارمندان

زمانی که شما هدیه تبلیغاتی را بین کارمندان شرکت‌ پخش می کنید، در حقیقت این احساس به آنها منتقل می‌شود که هر کدام از آنها نقش بسیار موثری در موفقیت کلی شرکت داشته اند و تلاش آنها موجب شده که مستحق گرفتن پاداش باشند. به این ترتیب شما نه تنها کارمندانتان را تشویق می کنید که برای موفقیت بیشتر شرکت تلاش کنند بلکه وفاداری آنها را نیز به شرکت خود تضمین خواهید کرد.

هدیه تبلیغاتی داخلی فقط منحصر به کارمندان نمی شود بلکه سهامداران و شرکای تجاری شما نیز باید مد نظر قرار گرفته شوند. دادن هدایای تبلیغاتی به سهامداران و شرکای تجاری آنها را تشویق می کند که تصمیمات بهتری برای شرکت بگیرند و حتی سرمایه‌گذاری خودشان را در سهام افزایش دهند.

بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت

انتخاب و تصمیم گیری در خصوص هدایای تبلیغاتی تا حدودی به هدف شما از ارائه آنها و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید بستگی دارد. همانطور که پیش از این توضیح داده ایم، هدایای تبلیغاتی صرفنظر از قیمت آنها می تواند با دو هدف کلی ارائه شود:
هدف اول راضی نگه داشتن مشتریان کنونی یا جذب مشتریان جدید است که به این نوع، هدایای تبلیغاتی خارجی گفته می‌شود.
هدف دوم قدردانی از کارمندان یا سهامداران داخل شرکت است که به این نوع، هدایای تبلیغاتی داخلی گفته می‌شود.

ماهور گیف هدیه

بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت

هدیه تبلیغاتی داخلی و خارجی بسیار متنوع هستند که چند نمونه از متداول ترین آنها که می توانید با قیمت مناسب از شرکت های تولید کننده هدایای تبلیغاتی یا وب سایت های اینترنتی مثل Mahoor سفارش دهید، در ادامه به شما معرفی می کنیم:

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت داخلی

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمتی که به کارمندان خود برای تشویق کردن و قدردانی از آنها می‌دهید باید محصولات کاربردی و ماندگاری باشند که بتواند در ذهن آنها تاثیر مثبت ایجاد کند. بهترین هدایای تبلیغاتی که می توانید به کارکنان خود بدهید عبارتند از:

اسپیکر تبلیغاتی 
ست مانیکور زنانه تبلیغاتی 
ست خودکار تبلیغاتی
پک جاکلیدی تبلیغاتی
پک اداری تبیغاتی
پک رومیزی تبلیغاتی
ست ابزار تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت خارجی

از آنجایی که هدف اصلی از ارائه هدایای تبلیغاتی خارجی به مشتریان، ماندگار کردن نام شرکت در ذهن آنها و شناساندن نام برند به مشتریان جدید است، بهتر است از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که نام شرکت و برند شما کاملا واضح و درشت روی آن حک شده باشد. از بهترین هدیای تبلیغاتی خارجی می توان موارد زیر را نام برد:

ساک دستی تبلیغاتی 
موس پد تبلیغاتی 
ست خودکار تبلیغاتی
جاکارتی تبلیغاتی
آفتابگیر و پیش بند تبلیغاتی
لیوان تبلیغاتی

ماهور گیف هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را از کجا سفارش دهیم؟

با توجه به مزایایی که برای ارائه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برشمردیم حتما به این نتیجه رسیده اید که این استراتژی بازاریابی برای موفقیت شرکت شما ضروری است. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت در صورتی می توانند نتیجه موثری روی مشتریان، کارمندان و سهامداران شرکت شما داشته باشند که:

1. اولاً از کیفیت مناسبی برخوردار بوده 
2. دوما نام برند و شرکت شما به زیبایی روی آن ها حک شده باشد 

برای سفارش هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت که این ویژگی‌های ضروری را داشته باشند بهتر است به وب سایت های اینترنتی معتبر مثل ماهور گیفت مراجعه کنید و پس از مشاهده تصاویر مربوط به هدایای تبلیغاتی و مقایسه قیمت آنها، بهترین نوع را سفارش دهید.

در وب سایت فروش اینترنتی هدایای تبلیغاتی mahoorgift، تخفیف های ویژه ای نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین بهره وری را از این استراتژی بازاریابی برای شرکت خود داشته باشید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید