تغییر صدا در مکالمات ایرانسلی با طرح صدای جادویی

تغییر صدا در مکالمات ایرانسلی با طرح صدای جادویی

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور دوم کشور با اجرای طرح "صدای جادویی" نظرات مثبت و منفی زیادی را به سمت خود کشانده است. اگر چه در سال های گذشته با وارد شدن دستگاه های کوچک تغییر صدا ، تحت عنوان "هندزفری تغییر صدا" در کشورمان ما را با این پدیده آشنا کرده بود اما طرح "صدای جادویی" ایرانسل با توجه به بی نیاز بودن سخت افزار خاصی ، کاربران را برای امتحان ترغیب می کند. با وب سایت رند همراه باشید تا طرح "صدای جادویی" ایرانسل را مورد ارزیابی قرار دهیم.

تغییر صدا

در طرح "صدای جادویی" شما با مجموعه ای کوچک از صداها روبرو هستید که می توانید برای یک مکالمه خاص از آنها استفاده کنید. برای مثال شما می خواهید تولد فرزندتان را تبریک بگویید. می توانید با استفاده از صدای "کارتونی" پیام تبریک خودتون رو به فرزندتان اعلام کنید. توجه داشته باشید با انتخاب صدای مورد نظر ، در تمام لحظات مکالمه صدای شما به صورت تغییر یافته برای مخاطب پخش می شود و تا زمانی که این طرح را لغو نکنید صدای شما تا پایان مکالمه به شکل دلخواه پخش می شود.



فعالسازی و غیرفعال کردن

قبل از آشنایی با نحوه فعالسازی و استفاده از این طرح باید به این نکته اشاره کنیم که این طرح مخصوص ایرانسلی ها می باشد. یعنی فرد تماس گیرنده و مخاطب وی باید از خطوط ایرانسل بهره ببرند. اما برای فعال کردن طرح باید ابتدای شماره مخاطب عدد "۷۲۷۲" قرار دهید و شماره را بدون صفر در ادامه وارد کنید. مانند شکل زیر :

شماره تلفن همراه (بدون صفر اولیه) +‌۷۲۷۲   =    ۷۲۷۲۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷

برای لغو سرویس در حین مکالمه باید عدد "صفر" را یک باز بزنیم تا مکالمه به حالت عادی برگردد.



نکته های مهم

۱- در زمان استفاده از این سرویس ، به مخاطب اعلام می شود که تماس برقرار شده از سرویس "صدای جادویی" و تغییر یافته انجام شده است.

۲- هزینه استفاده از این طرح برای سیم کارت ها دائمی دقیقه ای ۴۹۹ ریال و برای مشترکین اعتباری ۹۲۰ ریال در دقیقه می باشد.

۳- لغو سرویس یا زدن کلید "۰" تغییری در هزینه نمی کند و شما باید بر مبنای بند ۲ هزینه بپردازید.

۴- هر کدام از طرفین مکالمه می توانند سرویس را لغو کنند.

۵- فرد تماس گیرنده می تواند در حین مکالمه و با شماره گیری اعداد ۱ تا ۳ صدای خود را تغییر دهد.



بازبینی طرح "صدای جادویی" توسط وب سایت رند

در تست های اولیه این سرویس همه چیز خیلی سریع و روان اتفاق می افتد و مشترک به راحتی می تواند از این سرویس استفاده نماید. راهنمایی های ابتدایی سرویس نیز کمک شایانی به مشترک می کند. در مورد انتخاب صداهایی که می توان از آنها استفاده کرد نیز با اضافه کنیم که از نظر محدودیت و کیفیت کمی ضعف وجود دارد.

از نظر ایمنی و موارد مزاحمتی ایرانسل به خوبی و با توضیحات کامل این مورد را حل کرده است اما ممکن است به هر دلیلی کاربر پیام ایرانسل مبنی بر اینکه تماسی که با وی گرفته شده است با صدای تغییر یافته انجام شده را نشنود که در این صورت ممکن است مشکلاتی در بر داشته باشد. به طور مثال در تست ما ، مخاطب به دلیل عدم کیفیت تماس نتوانست بخش راهنمای لغو را بشنود و به همین دلیل از نحوه لغو این طرح اطلاعی پیدا نکرد.

در کل این طرح می تواند گزینه خوبی برای شوخی با دوستان نزدیک و آشنایان باشد به شرط اینکه شوخی تبدیل به مزاحمت برای دیگران نشود.



تبلیغ ایرانسل برای طرح "صدای جادویی"

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
نظرات
آرمین رنجبر

این سرویس به نظر می تونه ابزاری برای مزاحمت دیگران باشد . از این سرویس ها نباشه بهتره

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید