ایرانسل هدایای ویژه‌ی خود از روز مادر تا روز پدر را اعلام کرد

ایرانسل هدایای ویژه‌ی خود از روز مادر تا روز پدر را اعلام کرد

ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن روز مادر، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به فاصله‌ی اندکی روز پدر، ولادت حضرت علی (ع) هدایای ویژه‌ای را برای مشترکین خود در نظر گرفته است.

روز مادر
کمپین «با فاصله بهترینی» از تاریخ  15 بهمن ماه، روز مادر شروع و تا 7 اسفند ماه، روز پدر ادامه خواهد داشت. هدایای این کمپین شامل بسته‌ی هدیه‌ی 2 گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمه‌ی رایگان ایرانسلی است.

ایرانسل امسال با توجه به همه گیری ویروس کرونا و ناگزیر به رعایت فاصله اجتماعی جهت ارتباطات دیجیتالی و صوتی، هدایای زیر را برای مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته است: 

بسته هدیه 2 گیگابایت اینترنت داخلی
تمام مشترکان می‌توانند در هر دو روز 15 بهمن و 7 اسفند که به ترتیب روز مادر و روز پدر است، با شماره‌گیری #5* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر در هر یک از این دو روز، یک‌بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی رایگان!
طرح هدیه‌ی مکالمه، در فاصله‌ی روز مادر تا روز پدر یعنی از 15 بهمن تا 7 اسفند، با شماره‌گیری کد #3*1*4444* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید