شرایط انتقال مالکیت در سیم کارت های رایتل

شرایط انتقال مالکیت در سیم کارت های رایتل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، صاحبان سیم کارت های رایتل جهت انتقال مالکیت سیم کارت خود به شخص دیگر می توانند با مراجعه به فروشگاه های رایتل و برخی از نمایندگی های معتبر فروش و خدمات که در وب سایت رایتل معرفی شده اند مراجعه و نسبت به انتقال مالکیت اقدام نمایند.

انتقال مالکیت


شرایط مورد نیاز برای انتقال مالکیت

۱- حضور شخص انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی هر شخص.

۲- اصل کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی هر شخص.

۳- در صورتی که انتقال از طرف وکیل قانونی انجام می شود اصل وکالتنامه و اخذ تصویر آن الزامی است.

۴- اصل سند انتقال دهنده الزامی است.

۵- پرینت پرداخت بدهی حساب سیم کارت های دائمی از راه سامانه مدیریت حساب به تاریخ روز مراجعه الزامی است. همچنین که اگر از سیم کارت استفاده نشده باشد پرداخت آبونمان قبل از انتقال مالکیت و از راه سامانه مدیریت حساب باید پرداخت شود.

۶- طبق هر شرایطی اگر به سیم کارت خود (قطعه فیزیکی سیم کارت) دسترسی ندارید به فروشگاه های رایتل و یا نمایندگان فروش و خدمات رفته و آن را تعویض کرده و پس از آن در همان مرکز برای انتقال مالکیت سیم کارت خود اقدام فرمایید.



شایان ذکر است که پس از انتقال مالکیت باقیمانده شارژ سیم کارت های اعتباری و بسته های فعال در سیم کارت ها (دائمی و اعتباری) قابل انتقال به مالک جدید نیست و غیرفعال می شود و سرعت اینترنت به سرعت پایه برمی گردد و در صورتی که مالک جدید خواستار اینترنت پرسرعت است باید مدارک مورد نظر در این مورد را به کمک سامانه مدیریت حساب تکمیل نماید.

اگر طرح بی نهایت بر روی سیم کارت فعال است ، شخص انتقال دهنده باید قبل از انتقال مالکیت با رفتن به سامانه مدیریت حساب و نسبت به انجام عملیات لغو طرح بی نهایت و برگرداندن پول اقدام نماید ، همپنین برای انتقال مالکیت باید حداقل ۲۰ روز از تاریخ فعالسازی اولیه یا آخرین تعویض سیم کارت گذشته باشد.

    
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید