خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان و کم‌شنوایان راه‌اندازی شد

خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان و کم‌شنوایان راه‌اندازی شد

شرکت ایرانسل که پیش از این در روز جهانی ناشنوایان، برای اولین بار به طور آزمایشی از خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان و کم شنوایان رونمایی کرده بود اعلام کرد تمامی مشترکان ایرانسلی که عضو جامعه ناشنوایان و کم شنوایان هستند می‌توانند به‌صورت تصویری با کارشناسان ایرانسل در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان تماس بگیرند و مشکلات، درخواست‌ها‌ و پرسش‌های خود را پیگیری کنند.

خدمات ویژه ناشنوایان
دسترسی به خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان و کم‌شنوایان از طریق روش‌های زیر امکان پذیر می‌باشد:

  • اپلیکیشن ایرانسل من (حساب من/ارتباط با ما)
  • وب‌سایت ایرانسل (امکان گفتگوی آنلاین)
  • ارسال عدد 1 از شماره ایرانسلی به نام شخص ناشنوا به سرشماره 2460

برای برقراری تماس تصویری با مشترکان، ابتدا احراز هویت کاربر از طریق اعتبار سنجی با کد ملی انجام می‌شود. تایید اعتبار سنجی ناشنوا بودن کاربر، از طریق کد ملی فرد، توسط  تشکل‌های رسمی و ثبت‌شده‌ی ناشنوایان در شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود.

ایرانسل از تمامی تشکل‌ها مجوز‌دار و ثبت شده نا‌شنوایان درخواست کرده تا تاریخ 6 آذر ماه 1399 فهرستی از اسامی و کد ملی اعضای خود را به همراه تصویر واضح مجوز رسمی و آگهی ثبت تشکل وکامل کردن نامه‌ی معرفی با مهر و امضای آن توسط مقام مسول را برای ایرانسل، ایمیل کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید