10 مرکز خرید مشهد که باید به آن ها سر بزنید

10 مرکز خرید مشهد که باید به آن ها سر بزنید

فرقی نمی‌کند تور مشهد از تهران داشته باشید یا از شهرهای دیگر، تور مشهد به‌صورت زمینی یا تور مشهد هوایی داشته باشید. درهرصورت هر نیازی که داشته باشید، این شهر می‌تواند برطرف‌کننده آن باشد. با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید مشهد آشنا شوید.

تور مشهد

پروما

اگر می‌خواهید فقط در تور مشهد خود یک روز را به خرید اختصاص دهید، بهتر است سری به این مرکز خرید بزنید که سطح قیمتی متوسط و بالا دارد. این مرکز به شهر شیشه‌ای نیز معروف بوده و این نام‌گذاری به‌دلیل ساختمان مکعبی و شیشه‌ای پروما است. نه‌تنها برای خرید بلکه امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی دارد که می‌تواند خاطره خوشی برای شما و خانواده‌تان بسازد. شهربازی سرپوشیده، سالن بیلیارد و بولینگ مجموعه در طبقه آخر برج قرار دارد و مکان مناسبی برای تفریح و سرگرمی محسوب می‌شود. همچنین فودکورت مجموعه و کافه پروما در خدمت شما عزیزان خواهد بود و با یک وعده غذایی لذیذ یا نوشیدن یک فنجان قهوه از شما پذیرایی می‌کنند.
آدرس: ضلع شمال‌شرقی میدان جانباز، مجتمع تجاری پروما


پروما

الماس شرق

قیمت اجناسی که در این مرکز خرید ارائه می‌شود، بسیار مناسب بوده و یکی از دلایل انتخاب الماس شرق کم‌هزینه بودن آن است. آب‌نمای جامپینگ، عکاسخانه سنتی، شهربازی مجهز، سینما پنج بعدی، آکواریوم شهر دریایی، رستوران و کافی‌شاپ ازجمله تفریحاتی است که می‌تواند شما و همسفرانتان را سرگرم کند. سقف گنبدی و آبی‌رنگ الماس شرق با معماری مذهبی شهر تناسب دارد. تور مشهد را رزرو کنید؛ فرقی نمی‌کند تور مشهد هوایی باشد یا تور مشهد از تهران و از دیدنی‌های این شهر مقدس و دیدنی‌های آن بازدید کنید.
آدرس: انتهای بلوار خیام ،بلوار بهارستان ،مجتمع تجاری الماس شرق

وصال

موزه پروفسور بازیما جذاب‌ترین پارک علمی در ایران محسوب شده و در مرکز خرید وصال قرار دارد. مجتمع وصال یک ساختمان شش طبقه بوده و با یک تونل مستقیم به الماس شرق وصل می‌شود. سالنی با سقف شیشه‌ای در پشت‌بام وصال قرار گرفته که می‌توان انواع مراسم را در آن برگزار کرد. آبنمای موزیکال جامپینگ، پروژکتور سه بعدی، شهربازی، عکاسخانه سنتی، کلبه وحشت، باشگاه هوانوردی و پارک علمی و پارک بازی ازجمله تفریحاتی است که در وصال قرار گرفته و می‌تواند کودکان شما را برای دقایقی سرگرم کند. اگر تمایل به صرف غذا داشتید، رستوران‌های اطلسیه، وصال و فست‌فود مکس که از معروف‌ترین‌ها هستند، در این مرکز خرید شعبه دارند.
آدرس: انتهای بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق

آرمتیاژ

نام دقیق این مرکز خرید آرمیتاژ گلشن بوده و از لاکچری‌ترین انتخاب‌های بازارگردی به‌حساب می‌آید. این مرکز خرید به ایستگاه مترو هفت‌تیر نزدیک بوده و به‌همین دلیل برای کسانی که بدون ماشین شخصی به این شهر سفر می‌کنند هم مناسب و آسان است. هایپرمارکت، سالن سینما، کافی‌شاپ، فست‌فود و رستوران، سالن سمینار و برگزاری مراسم، کلوپ ورزشی، اتاق اقامتی و... از دیگر خدماتی هستند که می‌توانید همراه گشت در مرکز خرید از آن‌ها هم استفاده کنید. با رزرو تور مشهد هوایی در کم‌ترین زمان به این شهر رسیده و یک سفر خاطره‌انگیز را آغاز کنید.
آدرس: نبش هفت‌تیر ۸، خیابان گلشن

آلتون

نمای خارجی برج از تلفیق شیشه و آلکوبان بوده و همین نشان‌دهنده طراحی مجلل و مدرن فضای داخلی است. اگر با بخش تجاری این مجموعه سروکار دارید، می‌توانید از طبقه همکف تا چهارم مجتمع دیدن کنید. البته کمی قیمت اجناس به‌دلیل معروفیت برند کالاها گران است. اگر دنبال راهی برای کم‌کردن هزینه تور مشهد هستید، می‌توانید مراکز خرید دیگر را هم انتخاب کنید. رستوران معروف پسران کریم در این مجتمع قرار دارد که طعم غذای لذیذ این رستوران تا مدت‌ها زیر زبان شما خواهد ماند. برخی از طبقات این برج به پارکینگ اختصاص یافته که بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی کشور شناخته می‌شود و دغدغه جای پارک را از شما خواهد گرفت.
آدرس: بلوار دانشگاه، بین دانشگاه ۲۲ و ۲۳ ،مجتمع تجاری آلتون

آرمان

تلفیق هنر معماری، مجسمه‌سازی و نقش برجسته این بنا را بسیار خاص کرده و حس نخواهید کرد که فقط در یک مرکز خرید قدم می‌زنید؛ بلکه شما را به دل طبیعت خواهد برد. مجسمه‌های متحرک، صخره‌ها و غار شگفت‌انگیز این مرکز خرید از جذابیت‌ها محسوب می‌شود. در این مرکز خرید می‌توانید به گالری آثار هنری و صنایع‌دستی، رستوران سنتی، کافی‌شاپ، شهربازی کودکان، مردسخنگو و پیر خرد، فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، زیورآلات، موبایل و کامپیوتر، لوازم منزل، سوغات خوراکی، اسباب‌بازی، لوازم دکوری و صنایع دستی مشهد سری زده و علاوه‌بر خرید برای خود، برای عزیزانتان سوغاتی تهیه کنید. همچنین اگر دنبال محصولات آرایشی و بهداشتی هستید، مرکز خرید آرمان بهترین گزینه محسوب می‌شود.
آدرس: خیابان نواب صفوی، نرسیده به بلوار وحدت، مجتمع تجاری آرمان

آرمان

کاسپین مد

یکی از شیک‌ترین مراکز خرید مشهد کاسپین مد نام دارد. گروه کاسپین با برندهای مطرحی مانند ال سی وایکیکی، کالینز، اسپرینگ فیلد، ویمن سکرت، مانگو و دیزل همکاری دارد. طبقه نهایی این مرکز خرید رستوران و کافی‌شاپ فعالیت می‌کند که با یک وعده غذایی خوشمزه و باکیفیت و یا یک نوشیدنی خنک خستگی را از شما دور می‌کند. به‌دلیل وجود برندهای لوکس در مرکز خرید کاسپین مد قیمت‌ها هم کمی گران‌تر از سایر مراکز خرید مشهد است؛ اما قیمت و کیفیت کالاها با هم برابری می‌کنند. ساکنان پایتخت به‌راحتی می‌توانند تور مشهد از تهران را رزرو کرده و سفر خود را با کم‌ترین دغدغه شروع کنند.
آدرس: بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، مجتمع تجاری کاسپین مد

بازار رضا

بازار رضا شهرت زیادی میان مراکز خرید داشته و چسبیده به حرم امام رضا قرار دارد. قدمت این بازار به حدود 50 سال پیش برمی‌گردد و انواع و اقسام کالا با قیمت‌های متفاوت به‌فروش می‌رسد. اگر دنبال سوغاتی یا کالاهای زیارتی هستید، بهترین نوع آن را می‌توانید در بازار رضا پیدا کنید.. بازار فرش مشهد هم در نزدیکی این بازار قرار دارد که حتی اگر قصد خرید فرش را هم ندارید، بازدید از معماری این بازار خالی از لطف نیست.
آدرس: هم‌جوار با حرم مطهر

بازار بزرگ بین‌المللی سپاد

در گذشته این بازار به‌عنوان یک مرکز خرید ارزان مشهد شناخته می‌شد. شهربازی بزرگی مقابل بازار سپاد قرار گرفته که دسترسی آسانی به آن وجود داشته و می‌توانید هم خود و هم خانواده‌تان تفریح کنید. این بازار در سال 1375 به بهره‌برداری رسید؛ بازار بزرگ بین‌المللی سپاد مجموعه‌ای از بازارهای متصل به‌هم است.
آدرس: انتهای بلوار خیام شمالی، بازار بین‌المللی سپاد

بازار مرکزی مشهد

این بازار در قسمت غربی حرم مطهر قرار دارد و یکی از مراکز خرید پررونق مشهد است. فاز اول یک بازار سنتی با دالان‌های متعدد و زیبا بوده و قدمت بیشتری دارد. طبقه دوم بازار بیشتر مغازه‌های عمده‌فروشی و دفاتر بازرگانی قرار گرفته است. وجود اجناسی با قیمت مناسب یکی از دلایل محبوبیت این بازار محسوب می‌شود.
آدرس: چهارراه شهدا به‌سمت حرم مطهر رضوی

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید