سرویس کیف پول ایرانسل چیست

سرویس کیف پول ایرانسل چیست

یکی از سرویس‌هایی که ایرانسل برای کاربران خود در نظر گرفته است تا با استفاده از آن بتوانند راحت‌تر از خدمات و محصولات این اپراتور استفاده نمایند سرویس کیف پول دیجیتال ایرانسل نام دارد. برای استفاده از این سرویس نیاز است مشترکانی که سیم کارت ایرانسل دارند نسبت به شارژ کیف پول دیجیتال خود اقدام نمایند. از این سرویس فقط برای دریافت خدمات و محتوای دیجیتال می‌توان استفاده کرد و امکان استفاده جهت بسته‌های اینترنت، مکالمه یا و پیامک نمی‌باشد.

کیف پول ایرانسل

با استفاده از سرویس کیف پول دیجیتال، مشترکان اپراتور ایرانسل به راحتی از محصولات و خدمات این اپراتور استفاده می‌کنند. مشترکان با شارژ کیف پول خود جهت دریافت خدمات و محتوای دیجیتال دیگر نیاز به مراجعه به درگاه‌های بانکی و دریافت رمز دوم پویا ندارند و در بستری امن و آسان با خرید از طریق کیف پول از محصولات و خدمات بهره‌مند می‌شوند. جشنواره‌های مختلفی نیز برای کاربرانی که از این سرویس استفاده می‌کنند برگزار می‌شود که هدایا و مزایای ویژه‌ای نیز برای آن ‌ها در نظر گرفته می‌شود.

در صورتی که تا به حال از این سرویس استفاده کرده باشید در اولین خرید شارژ 10 هزار تومانی، 2 گیگابایت اینترنت هدیه نیز به شما اختصاص داده می‌شود که می‌بایست تا پایان همان روز استفاده شود. این هدیه فقط برای خرید اول می‌باشد.

برای فعال کردن این سرویس نیار است تا به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه شود و در قسمت کیف پول بخش افزایش اعتبار انتخاب شود پس از کلیک بر روی یکی از بسته‌ها، شارژ کیف پول انجام شود.

یکی دیگر از روش‌های شارژ کیف پول دیجیتال مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل استفاده از کد دستوری ستاره 555 ستاره 11 مربع #11*555* می‌باشد. لازم به ذکر است که شارژ خریداری شده برای کیف پول تاریخ انقضا ندارد و داخل کیف پول تا زمان استفاده می‌ماند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید