مشکل اینترنت روستای بلوکات با کمک همراه اول برطرف شد

مشکل اینترنت روستای بلوکات با کمک همراه اول برطرف شد

تصاویر دانش‌آموزان روستای بلوکات در کنار جاده که مشغول درس خواندن و اتصال به اینترنت برای کلاس‌های غیر حضوری هستند چند روز پیش در شبکه‌های اجتماعی پخش شد. پس از انتشار تصاویر، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در جهت برطرف کردن مشکل اینترنت اقدام کرد و با کمک تیم فنی همراه اول، مشکل برطرف شده است.

روستای بلوکات
روستای بلوکات واقع در شهرستان رودبار استان گیلان می‌باشد. اینترنت این منطقه دارای مشکلاتی بوده و آنتن دهی اینترنت فقط در چند نقطه خاص امکان پذیر بوده است که باعث شده است تا دانش آموزان برای استفاده از اینترنت و برگزاری کلاس های غیر حضوری خود به کنار جاده بیایند.

همراه اول اقدام به انجام درایوتست و ارزیابی کیفیت و راندمان شبکه کرده است و تیم‌های بهینه‌سازی اعزام شده‌اند تا توسعه و نگهداری جهت بازدید میدانی انجام شود و با نصب و راه‌اندازی آنتن و اضافه کردن تجهیزات سخت‌افزاری در سایت نزدیک روستا برای پوشش مناسب‌تر و تنظیم پارامترهای نرم‌افزاری اقدام کرده تا مشکل اینترنت منطقه برطرف گردد.

وزیر ارتباطات نیز پس از انتشار تصاویر دانش‌آموزان این روستا در حساب کاربری خود در اینستاگرام اعلام کرد:
با مدیرکل استان تماس داشتم، به یکی از اهالی روستا که آنجا مغازه دار بود هم زنگ زدم و شرایط را پرس و جو کردم. به مدیرکل ارتباطات استان دستور دادم امروز شخصا به این روستا مراجعه و تا پایان بهینه سازی جهت آنتن برای پوشش اینترنتی روستا، حق بازگشت به منزل را ندارد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید