جیرینگ چیست

جیرینگ چیست

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، سامانه خرید با تلفن همراه اول یک سرویس جدید برای انجام آسانتر امور مالی مانند پرداخت قبوض ، خرید شارژ تلفن همراه ، گرفتن موجودی ، انتقال وجه و غیره ... را چند سال پیش معرفی کرد. مشترکان می توانند توسط این سامانه در هر زمان و مکان عملیات مالی خود را به سرعت انجام دهند. نام این سرویس "جیرینگ" است.

جیرینگ چیست

شرکت همراه اول سعی داشته همراه با تکنولوژی جهانی روند رو به رشدی داشته باشد و برای مشترکین خود بهترین امکانات را ارائه دهد. جیرینگ به معنای پرداخت سریع پول است و این سامانه هم با همین هدف مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای این سامانه صرفه جویی در وقت و امنیت است به طوری که دیگر نیازی به جا به جایی پول و یا حمل عابر بانک نخواهید داشت.


خدمات جیرینگ

با وارد کردن کد #123* تمامی خدمات جیرینگ قابل دسترسی است. در ادامه با برخی از ویژگی های جیرینگ که می تواند در زندگی ما نقشی داشته باشد آشنا خواهیم شد :

۱- انتقال شخص به شخص : با استفاده از این طرح می توانید برای شخص مورد نظر در هر زمان و مکان که باشد پول واریز کنید.

۲- پرداخت صورت حساب های ماهیانه : پرداخت قبوض با سرعت بالا از دیگر مزایای این طرح می باشد.

۳- پرداخت های روزانه : با استفاده از این طرح پولتان در گوشی تلفن همراه شما ذخیره می ماند و نیازی به حمل پول یا کارت عابر بانک در کیف نیست.

۴- اقتصاد خانواده : این سیستم به شما این امکان را می دهد تا هزینه ها و مخارج خود را از طریق تلفن همراه کنترل کنید.

۵- واریز و برداشت وجه : با این سرویس می توانید به کیف پول گوشی خود پول واریز و یا برداشت کنید و همچنین دیگر نیازی به ماندن در صف طولانی در بانک ها نخواهید داشت.

۶- شارژ اعتبار : از طریق این سرویس در هر زمان و مکان می توانید اعتبار سیم کارت اعتباری خود را افزایش دهید.



مزایای جیرینگ

۱- در دسترس بودن : این سامانه در هر منطقه ای که شبکه "mci"تحت پوشش باشد مورد استفاده است.

۲- کاربر پسند بودن : این سرویس کاملا شخصی است و نیازی به کاغذ یا تلفن ثابت و سیمی ندارد.

۳- سرعت بالا : این سامانه از سرعت قابل توجهی برخوردار است و دیگر نیازی به رفتن به بانک و دیگر شهرها جهت امور بانکی نیست.

۴- امنیت فوق العاده : این سرویس بر پایه یک پلت فرم دقیق برنامه ریزی شده و مانند سرویس های بانکی از "pin code" و الگوریتم هایی رمزنگاری در شبکه استفاده شده است.

۵- ارائه سرویس های فوق العاده در کنار پرداخت ها : سرویس جیرینگ علاوه بر پرداخت و انتقال پول امکانات دیگری هم برای مشترکان خود دارد برای مثال یک فروشنده می تواند کلیه قبوض را پرداخت نماید ، تراکنش انجام دهند ، پرداخت انبوه ، واریز و برداشت وجه انجام دهند و به ازای هر عملیات از جیرینگ کارمزد دریافت کنند.

۶- صرفه جویی در زمان : مشترکین با استفاده از این سرویس نیازی به مراجعه به ادارات و بانک نخواهند داشت و حتی در ایام تعطیلات هم می توانند از سرویس جیرینگ استفاده کنند.

۷- جیرینگ آینده است : این سامانه بهترین سرویس مالی در ایران است و دارای خدمات یکپارچه و کنترل بهتر پول است.


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید