رایتل هر جمعه به کاربرانش هدیه می‌دهد

رایتل هر جمعه به کاربرانش هدیه می‌دهد

اپراتور رایتل طرحی را عنوان جمعه‌های رایتلی برای کاربران خود در نظر گرفته است تا هر جمعه، هدیه‌های جذابی را به صورت تصادفی دریافت کنند. از هدایا این طرح بسته‌های اینترنت تا حجم 30 گیگابایت و یا بسته‌های مکالمه رایگان می‌باشد.

جمعه رایتلی

افرادی که از سیم کارت رایتل استفاده می‌کنند از طریق اپلیکیشن رایتل‌من و یا سامانه رایتل‌من می‌توانند هدیه‌ی خود را دریافت کنند. در صورتی که اپلیکیشن رایتل من را نصب نکرده باشید می‌توانید با نصب کردن این اپلیکیشن 1 گیگابایت اینترنت هدیه نیز دریافت کنید.

از دیگر مزایای اپلیکیشن رایتل من، انجام اموری مانند خرید بسته، شارژ ریالی و شورانگیز، آگاهی از جزییات سیم‌کارت‌های رایتل خریداری شده، شرح طرح‌ها و بسته‌های پیشین و کنونی، مشاهده و پرداخت صورت‌حساب، مشاهده نواحی تحت پوشش، فروشگاه‌های رایتل است که دیگر نیازی به برقراری تماس با مرکز خدمات مشتریان رایتل نباشد.

مهلت فعالسازی بسته هدیه، یک بار در هر جمعه از بامداد روز جمعه ساعت 00:00 تا ساعت 23:59 همان روز است و پس از آن امکان فعال‌سازی بسته هدیه وجود نخواهد داشت. مهلت استفاده از بسته هدیه رایتل فقط 24 ساعت پس از فعال‌سازی می‌باشد.

پس از اتمام بسته می‌توانید از روش‌های زیر اقدام به خرید بسته نمایید:

  • خرید از طریق سامانه کد دستوری ستاره 142 مربع #142*
  • خرید از طریق وب‌سایت رایتل
  • خرید از طریق سامانه رایتل من
  • خرید از طریق سامانه پیام کوتاه 2020
  • خرید از طریق اپلیکیشن رایتل من

لازم به ذکر است رایتل همچنین امکان استفاده از سرویس اینترنت بدون محدودیت در حجم را با بسته‌های نامحدود ویژه ساعت‌های افت مصرف و ساعت‌های خاص فراهم آورده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید