سیم کارت

سیم کارت

تلفن ثابت

تلفن ثابت

دامنه

دامنه

پایگاه کشوری سیم کارت ، تلفن ثابت و دامنه
رند / اخبار

روش استفاده از سرویس پیامگیر صوتی همراه اول (VMS)

روش استفاده از سرویس پیامگیر صوتی همراه اول (VMS)

تاریخ درج: ۱۳۹۹/۷/۲۰ تعداد بازدید: 159

سرویس پیامگیر صوتی همراه اول برای مشترکان دائمی و اعتباری، جهت دریافت پیام صوتی در زمانی که پاسخ‌گوی تماس نمی‌باشند راه‌اندازی شده است. کاربران می‌توانند پیامگیر صوتی خود را در حالت عدم پاسخگویی به تماس فعال نمایید تا در صورتی که پاسخ‌گو نبودند تماس‌های دریافتی به شماره 09910009912 انتقال یابد. فعال‌سازی سرویس پیامگیر صوتی برای کاربران این اپراتور رایگان می‌باشد.

پیام صوتی

روش‌های فعال‌سازی سرویس پیامگیر صوتی همراه اول :

  • شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 241 مربع #241*10*
  • ارسال عدد 241 به سرشماره 10
  • از طریق سامانه همراه من

باید توجه نمایید فعال‌سازی و یا لغو سرویس پیامگیر صوتی از طریق دفاتر خدمات ارتباطی و یا درگاه پیامکی 09910009912، امکان پذیر نمی باشد.

روش کار سرویس پیامگیر صوتی

زمانی که افراد پس از تماس با شماره، به پیامگیر صوتی متصل می‌شوند و پیام ارسال می‌کنند ، همراه اول به کاربر اطلاع می‌دهد که پیامی ارسال شده است. کاربران می‌توانند با تماس از خط خود با شماره 09910009912 پیام‌های جدید خود را شنیده و یا پیام های خود را مدیریت نمایید و در صورت عدم دسترسی به سیم کارت، می‌توانند با استفاده از سایر خطوط همراه اول با شماره 9910009913 تماس گرفته و پس از وارد نمودن کلمه عبور، پیام های صوتی خود را دریافت کنند. برای تعین کلمه عبور لازم است تا با شماره 09910009912 تماس گرفته و برای پیامگیر صوتی خود، کلمه عبور تعریف نمایید. درصورتیکه فرد تماس گیرنده پس از اتصال به پیامگیر صوتی پیامی نگذارد، پیامکی از سرشماره 10082 ارسال شده و وجود یک تماس بی پاسخ را اطلاع می‌دهد.

پیامگیر صوتی همراه اول به صورت پیش‌فرض درحالت عدم پاسخگویی به تماس (No-answer) فعال میشود. مشترکان می‌توانید با استفاده از تنظیمات گوشی، تماس‌های خود را در حالت‌های دیگر همچون دردسترس نبودن (Unreachable) ، مشغول بودن شماره (Busy) و ... به 09910009912 انتقال دهند.

درصورتیکه سرویس تماس‌بان خود را فعال نموده باشید، می‌توانید به صورت هم‌زمان سرویس پیامگیر‌صوتی خود را نیز فعال نمایید و از مزایای این سرویس‌ها به‌ترتیب درحالت‌های دردسترس نبودن (Unreachable) و عدم پاسخگویی به تماس (No-answer) بهره مند شوید.

دریافت پیام صوتی (به غیر از حالت رومینگ) هزینه‌ای ندارد ولی شنیدن پیام با هزینه‌‌ای معادل هزینه تماس درون شبکه‌ای است. در حالت رومینگ دریافت پیام صوتی، هزینه‌ای معادل مکالمه با ایران و مکالمه دریافتی، در پوشش آن اپراتور، خواهد داشت همچنین شنیدن پیام برای مشترک در حالت رومینگ، هزینه معادل مکالمه با ایران دارد.



نظرات
Comments

نظر جدید


برای ثبت نظر ابتدا در سایت لاگین کنید

لطفا ابتدا در سایت لاگین کنید!