دعوت از همراه اولی ها به حفاظت از محیط زیست

دعوت از همراه اولی ها به حفاظت از محیط زیست

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول در ادامه "کمپین همراه طبیعت" به همراه "سازمان حفاظت محیط زیست" و به مناسبت روز هوای پاک در تاریخ ۲۹ دی ، از تمامی مردم مخصوصا کاربران همراه اول درخواست کرده برای کم شدن آلودگی هوا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا کار فرهنگ سازی برای عموم به ویژه خودروهای تک سرنشین و شخصی ، جهت کمک به سلامت ساکنین در شهر تهران و دیگر شهرهای بزرگ و کم شدن آلودگی هوا صورت گیرد.

هوای شهر

بنابراین شرکت همراه اول از عموم مردم دعوت به عمل آورده تا در روز دوشنبه ۲۹ دیماه ۱۳۹۳ وسایل نقلیه خود را در منزل قرار داده و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و دیگران را نیز به این کار دعوت کنند. در راستای این موضوع همراه اول برای تشویق مردم مسابقه عکس و فیلم را ترتیب داده است. برای شرکت در این مسابقه افراد باید در هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی که جایگزین خودروی شخصی خود کرده اند ، عکس و فیلم بگیرند و با هشتگ havayepak# فایل خود را طبق قوانین مخصوص مسابقه در سایت های زیر به اشتراک بگذارند :

سایت اشتراک ویدئو آپارات

سایت اشتراک عکس لنزور


افراد شرکت کننده باید از تاریخ ۲۹ دیماه تا ۶ بهمن ۱۳۹۳ ، یعنی به مدت یک هفته تصاویر و ویدئو های خود را به صفحه این مسابقه در سایت های ذکر شده ارسال کنند. لازم به ذکر است که این تاریخ تغییر نخواهد کرد و سایت های مربوطه بعد از تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۳ اثری را قبول نخواهند کرد.

جوایز مسابقه در هر بخش فیلم و عکس به مناسبت بیست سالگی همراه اول و به روش قرعه کشی ، به ۲۰ نفر در هر بخش (در مجموع ۴۰ نفر) یک عدد سیم کارت دیتای همراه اول به همراه مودم اینترنت همراه تعلق می گیرد. برای شرکت در این مسابقه نوشتن شماره تلفن همراه (همراه اول) الزامی است. شرکت همراه اول حق استفاده از تمامی آثار برای تبلیغ یا اطلاع رسانی ، با ذکر نام صاحب اثر را دارد.



قوانین مربوط به مسابقه هوای پاک

۱- موضوع باید مربوط به هوای پاک باشد.

۲- شرکت کننده می تواند از هر نوع تکنیک برای ساخت و خلق اثر استفاده کند.

۳- آثار باید طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

۴- در صورتی که بعد از آپلود فایل ، آنرا در صفحه مورد نظر نیافتید علت آن ممکن است عدم رعایت قوانین باشد.

۵- اگر در اثر خود از فردی عکس و فیلم گرفته اید باید با رضایت مکتوب آن شخص باشد. (کلیه مسائل حقوقی به عهده شرکت کننده می باشد)

۶- برنده باید حتما خالق اثر باشد تا جایزه به وی تعلق گیرد.



فایلی به نام هوای پاک و با شعار "من یه همراه اولی ام ، هوای شهرمو دارم" برای دانلود ، چاپ و استفاده در تصاویر شرکت کنندگان و فایلی دیگر که شامل کادربندی عکس دیجیتال برای اضافه کردن به تصاویر دیجیتال شرکت کنندگان قرار داده شده است که می توانید از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود فایل هوای پاک

دانلود فایل فریم عکس دیجیتال


فیلم دعوت هنرمندان به داشتن هوای پاک

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید