معلمان بازمانده از اینترنت هدیه 5 روز مهلت ثبت نام دارند

معلمان بازمانده از اینترنت هدیه 5 روز مهلت ثبت نام دارند

معلمانی که ثبت نام جهت دریافت بسته‌های اینترنت هدیه برای آموزش مجازی را انجام نداده‌اند اکنون می‌توانند نسبت به ثبت نام خود در سایت اقدام نمایند تا در هفته آینده بتوانند پس از فعال‌سازی، بسته‌ها را دریافت نمایند.

اینترنت معلمان
با توجه به تعطیل شدن مدارس ایران از ابتدای اسفند ماه، بحث آموزش آنلاین مطرح شد. البته آموزش آنلاین نیز دارای مشکلاتی از جمله نیاز به حجم بالای اینترنت برای معلمان و دانش آموزان داشت که هزینه زیادی را ایجاد می‌کرد.

پس از گذشت مدتی و با ادامه‌دار شدن آموزش آنلاین، استفاده از شبکه شاد برای تمامی اپراتور‌ها رایگان شد و بسته‌های اینترنت هدیه نیز برای معلمان و دانش اموزان در نظر گرفته شد. بسته‌های اینترنت هدیه معلمان و کادر آموزشی که در فروردین ماه نسبت به ثبت نام خود در سامانه وزارت ارتباطات اقدام نموده اند شامل 20 گیگابایت برای سه ماه است.

حال به توجه به اینکه برخی از معلم‌ها و کادر آموزشی در فروردین ماه، نسبت به ثبت نام در سامانه وزارت ارتباطات کوتاهی کرده و یا موفق به ثبت نام نشده‌اند، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سایت ictgifts.ir را جهت ثبت نام معلمان بازمانده از ثبت نام معرفی کرده است تا نسبت به دریافت هدیه بسته اینترنت آموزش مجازی اقدام نمایند. مهلت ثبت‌نام، پنج روز می‌باشد و زمان فعال‌سازی بسته‌ اینترنت از هفته آینده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید