توسعه نسل چهارم سیم کارت با همکاری ایران و کره جنوبی

توسعه نسل چهارم سیم کارت با همکاری ایران و کره جنوبی

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، به منظور توسعه خدمات نسل چهارم تلفن همراه (4G) ، رئیس سابق مرکز تحقیقات فناوری اطلاعات و وزیر سابق ICT کره جنوبی "دکتر یونگ" با دعوت رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، "دکتر محمد خوانساری" دیدار و گفتگو کرد. دکتر یونگ با اشاره به  ساختار مناسب این پژوهشگاه گفت : این مرکز می تواند برای مشورت و همکاری مختلف پژوهشی در حیطه فناوری اطلاعات و ارتباطات از تجربه کشور کره جنوبی استفاده کند. وی همچنین پیشنهادی مبنی بر همکاری در زمینه های مختلف ICT مثل مرز فناوری ، خاص کردن فرکانس و نسل 4G تلفن همراه را بیان کرد.

ایران کره جنوبی

دکتر یونگ در مورد مراکز پژوهشی فناوری اطلاعات و ارتباطات این کشور گفت : این مراکز با کمک دولت کره تشکیل شد و بعد از پیشرفت و ارتقا به صورت خصوصی اداره می شود و این مراکز با گذشت زمان اهمیت بالایی به دست آورده اند و سود بالایی دارند. وی تاکیید کرد که تعداد زیادی از شرکت های فعال در حوزه ICT به صورت مستقل و تنها ، مراکز مخصوص به خود را راه اندازی کرده اند.

پس از صحبت های دکتر یونگ ، دکتر خوانساری با بیان اینکه گسترش همکاری بین المللی در زمینه فناوری های جدید بسیار مهم است بیان کرد : پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان بازوی علمی تحقیقاتی وزارتخانه تلاش می کند در آینده ای نزدیک با وارد کردن تکنولوژی های نو در مسائل مربوط به ICT تحقیقات گسترده ای انجام دهد و برای این کار با مشورت از کشور های پیشرفته در این زمینه کمک خواهیم گرفت.


خوانساری با امیدواری به روابط دو کشور ایران و کره جنوبی در زمینه فناوری و اطلاعات و ارتباطات ، خاطر نشان کرد که می توانند همکاری خود را در آینده گسترش دهند. پس از این گفت و گو بین دکتر یونگ و دکتر خوانساری ، سخنرانی در سالن آموزش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط دکتر یونگ برای اعضای هیئت علمی ، مدیران پژوهشی و محققان صورت گرفت و یونگ به سوالات آنها در مورد نسل های جدید مخابراتی مخصوصا LTF یعنی نسل چهارم شبکه تلفن همراه 4G پاسخگو شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید