لغو سرویس تمدید خوکار بسته اینترنت همراه

لغو سرویس تمدید خوکار بسته اینترنت همراه

یکی از مشکلاتی که کاربران اینترنت تلفن همراه با آن مواجه هستند تمدید خودکار بسته‌های اینترنت می‌باشد. زمانی که یکی از بسته‌های اینترنت خریداری می‌شود پس از به پایان رسیدن آن بسته، مجدد همان بسته به صورت خودکار تمدید می‌شود. در صورتی که سیم کارت اعتباری باشد مبلغ از اعتبار کسر می‌شود و فقط در صورتی که میزان اعتبار کافی نباشد تمدید خودکار انجام نمی‌شود. در صورتی که سیم کارت دائمی باشد مبلغ به قبض اضافه شده و تمدید انجام می‌شود.

لغو سرویس تمدید خوکار بسته اینترنت همراه اول

همراه اول برای حل مساله تمدید خودکار بسته‌های اینترنت چند راه حل در نظر گرفته است که در ادامه آورده شده است.

استفاده از کد دستوری USSD
یکی از ساده‌ترین روش‌های غیر فعال کردن تمدید خودکار بسته‌های اینترنت استفاده از کد دستوری می‌باشد. فقط کافیست کد دستوری ستاره 100 ستاره 8 مربع #8*100* را شماره گیری نمایید تا تمدید خودکار بسته شما لغو شود. و یا با شماره گیری کد دستوری ستاره 100 مربع #100* و پس از آن با وارد کردن عدد 8 اقدام به لغو بسته سیم کارت نمایید.

استفاده از اپلیکیشن همراه من
همراه من اپلیکیشن رسمی همراه اول می‌باشد. افرادی که مشترک همراه اول می‌باشند با آن آشنایی دارند. در این اپلیکیشن نیز امکان لغو تمدید خودکار بسته وجود دارد و فقط کافیست وارد بخشی بسته‌های‌ فعال شوید در این قسمت بسته رزرو شده نمایش داده می‌شود که نیاز هست بسته رزرو شده را حذف کنید.

تماس با شماره 9990
در این روش باید با شماره 9990 تماس حاصل نمایید و از اپراتور همراه اول بخواهید تا تمدید خودکار بسته اینترنت را غیر فعال کنند.

تمدید خودکار

لغو سرویس تمدید خوکار بسته اینترنت ایرانسل

برخی از بسته‌های اپراتور ایرانسل مانند بسته‌های هفتگی، 15 روزه و ماهانه که با استفاده از کد دستوری ستاره 555 ستاره 5 مربع #5*555* و یا به وسیله اپلیکیشن ایرانسل من خریداری می‌شود دارای قابلیت تمدید خودکار می‌باشد که برای لغو آن می‌توان از دو روش استفاده کرد.

استفاده از کد دستوری USSD
یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای غیر فعال کردن تمدید خودکار بسته‌های اینترنت استفاده از کد دستوری ستاره 5 ستاره 555 ستاره 9 مربع #9*555*5* می‌باشد.

استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من
از دیگر روش‌ها حذف تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل استفاده از اپلکیشن ایرانسل من می‌باشد فقط کافیست وارد حساب کاربری خود شده و از بخش خرید بسته افزایشی، البته این بخش در صورتی که بسته افزایشی با قابلیت تمدید خودکار داشته باشید در لیست نمایش داده می‌شود و امکان لغو کردن آن بسته وجود دارد.

تمدید خودکار ایرانسل
باید توجه نمایید در اپراتور ایرانسل بسته‌های اینترنتی که از طریق کد دستوری ستاره 7 مربع #7* خریداری می‌شود قابلیت تمدید خودکار ندارد. همچنین دقت شود در تمدید خودکار بسته 500 مگابایتی و بالاتر زمانی که حجم بسته به 50 مگابایت رسیده باشد و یا زمان استفاده از بسته به پایان رسیده باشد انجام می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید