اینترنت هدیه ویژه خبرنگاران توزیع شد

اینترنت هدیه ویژه خبرنگاران توزیع شد

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تبریک روز خبرنگار در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد به دستور رییس جمهور، هدیه ویژه خبرنگاران در حال پیگیری می‌باشد و از شنبه شب توزیع می‌شود.

در آیین بهره‌برداری از طرح ملی وزارت نفت که در روز پنج‌شنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، حسن روحانی با تبریک روز خبرنگار به خبرنگارانی که در این سال‌ها جان خود را از دست دادند و همچنین خبرنگارانی که در ایام مبارزه با کرونا جان خود را از دست دادند درود فرستاد و از تلاش فراوان همه رسانه‌ها و خبرنگاران برای آگاهی و هوشیاری و همچنین نشاط مردم در روند مقابله با کرونا تشکر کرد. رییس جمهور در این مراسم به وزیر ارتباطات دستور داد: مانند سال های گذشته، امسال هم به مناسبت روز خبرنگار هدیه ای تقدیم خبرنگاران شود و اینترنت رایگان در اختیار آنان قرار گیرد.

خبرنگار

شنبه شب پیامک‌های دریافت هدیه روز خبرنگاری به دست خبرنگاران رسید. هدیه روز خبرنگار فقط با اپراتور رایتل قابل دریافت است این در حالی می‌باشد که سال گذشته هر فردی با هر اپراتوری می‌توانست این هدیه را دریافت کند امسال خبرنگاران برای دریافت این هدیه، باید سیم‌کارت «رایتل» خریداری کنند. خبرنگارانی که مشترک رایتل نمی‌باشند، می‌توانند با ثبت نام کد دریافتی، سیم کارت رایگان را با مکالمه رایگان رایتلی و 120 گیگابایت اینترنت یکساله رایگان دریافت کنند. خبرنگارانی هم که مشترک رایتل می‌باشند می‌توانند با وارد کردن ارغوان از طریق سایت رایتل، هدیه بسته مصرفی 120 گیگابایتی یک ساله خود را دریافت نمایید. تاریخ اعتبار کدهای ارغوان و رایکدها، 30 آذر سال 99 است.

طبق گفته سید جمال هادیان طبایی زواره، با توجه به حذف بسته‌های بلند‌مدت اپراتور همراه اول و ایرانسل، این دو اپراتور نمی‌توانند خدماتی را در این زمینه ارائه نمایند و امکان ارائه هدیه خبرنگاران از طریق این دو اپراتور فراهم نیست و فقط اپراتور رایتل داری بسته های سالیانه می‌باشد که امسال اهدای هدیه روز خبرنگار را بر عهده گرفته است.

وی در ادامه افزود: اگر این دو اپراتور همراه اول و ایرانسل بسته های بلندمدت اینترنت خود را دوباره برقرار کنند، طبیعی است که ما هم برای خبرنگاران می توانیم از خدمات آن‌ها برای بسته‌های هدیه خبرنگاری استفاده کنیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات اعلام کرد سال پیش ۱۶ هزار نفر برای دریافت هدیه رییس جمهوری ثبت نام کردند، که مبنا هدیه امسال رییس جمهوری قرار گرفته است البته امکان اضافه شدن افراد جدید هم با اعلام وزارت ارشاد فراهم است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید