تعطیلی و اختلال در مراکز مخابراتی تهران

تعطیلی و اختلال در مراکز مخابراتی تهران

مرکز مخابراتی توکلی تهران به دلیل ابتلای تعدادی از کارکنانش به ویروس کرونا به طور موقت تعطیل شد.
مرکز مخابرات توکلی واقع در تهران‌سر، دومین مرکزی می‌باشد که با افزایش شیوع ویروس کرونا طی چند روز گذشته تعطیل شده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات منطقه تهران، اعلام کرد از امروز سه شنبه تا اطلاع ثانوی مرکز مخابراتی توکلی تعطیل و پاسخگویی به امور مشتریان امکان پذیر نمی‌باشد. مشترکان این مرکز مخابراتی می‌توانند برای انجام امور اداری خود به مراکز مخابراتی چیتگر، شهید صالح طبری، شهید زارعی و شهید حق شناس مراجعه کنند.

تعطیلی مخابرات تهران
پیش از تعطیلی این مرکز، مرکز مخابراتی شهید قندی نیز به دلیل ابتلای تعدادی از کارکنانش به ویروس کرونا تعطیل شده بود.

همچنین برقراری ارتباط با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران نیز به دلیل وجود مشکلات فنی تا اطلاع ثانونی با اختلال همراه است.
باید توجه نمایید ارتباط تلفنی 5 مرکز مخابراتی آیت‌الله کاشانی، شهید اکبری، شهید بختیاری، شهدای هفتم تیر و شهید مفتح تا سه روز آینده به علت انجام عملیات کابل برگردان که با هدف توسعه شبکه در تهران انجام می‌شود با اختلال همراه می‌باشد. مراکز مخابراتی ذکر شده با پیش شماره‌های زیر با اختلال همراه می‌باشد.

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات آیت‌الله کاشانی با پیش شماره‌های ۴۴۰۰ الی ۴۴۰۹، ۴۴۹۵ و ۴۴۹۶ در محدوده خیابان‌های باهنر، نیرو، شاهین جنوبی و جنت آباد و در مرکز مخابرات شهید اکبری با پیش شماره‌های ۷۷۱۱، ۷۷۱۲، ۷۷۳۲ الی ۷۷۳۵، ۷۷۷۸، ۷۷۷۹، ۷۷۹۶ و ۷۶۷۹ در محدوده شهرک الغدیر (خانه گستر)، خیابان ۲۴۴ شرقی و بختیاری به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می‌شود.
ارتباط تلفنی مشتریان در مرکز مخابرات شهید بختیاری با پیش شماره‌های ۵۵۲۰ الی ۵۵۲۳ در محدوده محله بهشتی و شهرک فرهنگیان به مدت ۴۸ ساعت و در مرکز مخابرات شهدای هفتم تیر با پیش شماره‌های ۸۸۸۱ الی ۸۸۸۴، ۸۸۸۶، ۸۸۳۴، ۸۸۳۰ الی ۸۸۳۲، ۸۸۱۴ و ۸۶۰۷ در محدوده خیابان‌های نوری اسفندیاری، ملایری پور، سلیمان خاطر و زیرک‌زاده و در مرکز مخابرات شهید مفتح با پیش شماره های ۲۲۸۴ الی ۲۲۸۹، ۲۶۷۰ الی ۲۶۷۲ و ۲۶۶۴ در محدوده خیابان‌های جلفا، دراج، قهرمان، بروجردی و درنا نیز تا فردا با اختلال همراه است.

آذری جهرمی چندی پیش در مجلس تلاش شرکت مخابرات را در ایام کرونا به دلیل تلاش‌هایی که برای انجام عملیات مخابراتی در کشور جهت برقراری و توسعه اینترنت ثابت کرده است را بی‌نظیر اعلام کرده بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید