با بهترین سایت نظافت منزل Pinwork آشنا شوید

با بهترین سایت نظافت منزل Pinwork آشنا شوید

تا به حال برایتان پیش آمده که با شرکت خدماتی جهت اعزام نظافنچی برای نظافت منزل تماس بگیرید، نیروی خدماتی نتوانسته باشد آنطور که شما می‌خواهید کار نظافت را انجام دهد؟!

حتما پاسخ می‌دهید بارها این اتفاق افتاده و هر بار شرکت خدماتی دیگری را امتحان کرده‌ایم، ولی باز هم همان آش و همان کاسه.!
ما راه حلی ساده ولی دائمی را به شما پیشنهاد می‌دهیم، یعنی استفاده از بهترین نیروهای متخصص نظافت محل کار و منزل پین ورک (Pinwork). حتما می‌پرسید پین ورک چیست؟ و چگونه می‌توان از نیروهای خدمات نظافتی آن استفاده کرد؟

پین ورک (pinwork)
شرکت پین‌ورک (pinwork) که در حوزه‌ی خدمات آنلاین منزل فعالیت دارد به مشتریان خود از طریق سایت و اپلیکیشن پین ورک خدمات ارائه می‌دهد. با پین ورک هرکسی می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، از مطمئن‌ترین نیروی خدماتی آموزش دیده و حرفه‌ای بهره مند شود.
با استفاده از اپلیکیشن و همینطور با ورود به وبسایت پین ورک به راحتی می‌توانید خدمات نظافت منزل مورد نیاز‌تان را جستجو کنید و حتی پیش از ثبت سفارش، از قیمت خدمات مطلع شوید و به صورت کاملا شفاف، بهترین متخصصین را مشاهده کرده و از بین متخصصان پیشنهادی پین ورک، یکی از آنها را انتخاب کنید.

رپورتاژ

بهترین نیروهای متخصص نظافت منزل در پین ورک
اگر به دنبال فردی حرفه‌ای و متخصص برای انجام امور منزل و محل کار خود هستید، از طریق سایت پین ورک می‌توانید علاوه بر خدمات نظافت، از متخصص آموزش دیده و تحت نظارت پین ورک در خدمات کارواش درب منزل، تعمیرات، برق کشی، لوله کشی و… نیز میتوانید کمک بگیرید. کافیست وارد سایت پین ورک شوید و یکی از ده‌ها خدمات محبوب پین ورک را انتخاب کنید و از کیفیت خدمات پین ورک لذت ببرید، زیرا:
1. متخصصین آموزش دیده
متخصصین پین ورک کاملا آموزش دیده‌اند و دوره‌های ویژه نظافت و آداب معاشرت را زیر نظر شرکت پین ورک، گذرانده و در نهایت به استخدام این شرکت درآمده‌اند.
2. پیگیری و نظرسنجی مداوم
تمامی سفارشات نظافت از مشتریان، نظرسنجی شده و به عملکرد متخصصین، امتیاز داده می‌شود و بر این اساس متخصصین دارای امتیاز عملکردی بالای 4 (از) به عنوان نیروی نظافت ویژه به مشتریان معرفی می‌شوند.
3. تضمین امنیت 
به لحاظ امنیتی مدارک شناسایی و سفته از متخصصین دریافت و در شرکت نگهداری می‌شود، تا با این ضمانت، از هرگونه تخلف توسط این نیروها جلوگیری شود.
4. جلب اطمینان مشتری
قبل از استخدام، از متخصصین گواهی عدم اعتیاد و عدم سوءپیشینه دریافت می‌شود و در صورت مورد تائید بودن آنها، به عنوان متخصص به مشتریان معرفی می‌شوند.
5. شفافیت و سهولت سفارش
قیمت نظافت منزل برای نظافتچی خانم و نظافتچی آقا بر اساس تعداد ساعات و نوع نظافت تعیین می‌شود و مشتری کاملاً شفاف هزینه دریافت خدمات را می‌داند و این هزینه بدون نظر مشتری قابل تغییر نخواهد بود.

با قوانین خدمات نظافتی پین ورک آشنا شوید؛
در بررسی وبسایت پین ورک در دسته خدمات نظافت منزل در تعیین قیمت‌گذاری‌ها به نکات جالبی برخوردیم که مناسب دیدیم شما نیز با آنها آشنا شوید:
1. قیمت خدمات نظافت راه پله محل کار و منزل بر اساس تعداد ساعات و نوع نظافت مورد نظر مشتری تعیین می‌شود.
2. دستمزد نظافتچی خانم بیشتر از دستمزد نظافتچی آقا است.
3. برای انجام کارهای سنگین در منزل مانند شستشوی دیوار یا شستشوی پنجره فقط نظافتچی آقا معرفی می‌شود.
4. قیمت انواع خدمات نظافت در جدولی در سایت پین ورک قرار داده شده و انواع خدمات توسط مشتری قابل محاسبه می‌باشد.

در هر صورت اگر برای نظافت منزل خود وقت کافی ندارید و یا می‌خواهید امور نظافت منزلتان در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت و دقت بالا انجام شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم از نیروهای خدماتی پین‌ورک کمک بگیرید.
چنانچه به سایت پین ورک به آدرس pinwork.ir مراجعه نمایید و یا اپلیکیشن پین ورک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید، با درخواست نیروی متخصص نظافت، نزدیک‌ترین نظافتچی آقا و یا نظافتچی خانم با مناسب‌ترین قیمت به شما معرفی می‌شود.

پین‌ورک انواع خدمات نظافت منزل را در تمام محله‌های تهران به شما معرفی خواهد کرد، به شما تضمین می‌دهیم با یکبار استفاده از خدمات منحصر به فرد پین ورک، دیگر هیچ شرکت خدمات نظافتی دیگری را امتحان نخواهید کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید