انتقال شارژ خط به خط ایرانسل

انتقال شارژ خط به خط ایرانسل

یکی از مشکلاتی که مالکین سیم کارت‌های اعتباری با آن درگیر هستند اتمام شارژ سیم کارت در زمان نا‌مناسب می‌باشد. که گاهی بنا به موقعیت مکانی و یا زمانی، امکان شارژ مجدد سیم کارت وجود ندارد.
اپراتور ایرانسل برای حل این مشکل سرویس انتقال شارژ خط به خط را معرفی کرده است.
در سرویس خط به خط ایرانسل، مشترکین می‌توانند از شخص دیگری که سیم کارت ایرانسل دارد شارژ دریافت نمایند. از قابلیت‌های دیگر این سرویس امکان پرداخت صورت‌حساب خطوط دائمی می‌باشد .
برای ارسال شارژ به صورت خط به خط می‌توان از چند روش استفاده کرد که شامل اپلیکیشن ایرانسل من، کد دستوری و پیامک می‌باشد.


اپلیکیشن ایرانسل من
ابتدا نیاز هست اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود کنید و از قسمت شارژ برای دیگران، وارد سرویس خط به خط شوید. در این قسمت پس از انتخاب درخواست شارژ می‌توانید مبلغ و شماره مورد نظر را وارد نمایید تا پس از تایید شارژ برای شما ارسال گردد.


کد دستوری
از روش‌های دیگر انتقال شارژ، استفاده از کد دستوری می‌باشد. در این روش لازم است مبلغ درخواستی به ریال و شماره مخاطب را وارد نمایید تا درخواست شارژ ارسال شود. کدهای دستوری جهت انتقال شارژ ایرانسل به شرح زیر است:


1#*142*  -  ستاره 142 ستاره 1 مربع
1#*3*1*555*  -  ستاره 5555 ستاره 1 ستاره 3 ستاره 1 مریع


پس از ثبت درخواست شارژ خط به خط ، مخاطب شما پیامکی با محتوا میزان شارژ و شماره شما دریافت می‌کند که پس از تایید، شارژ به شماره منتقل می‌شود.


پیامک
در این روش ابتدا می‌بایست عدد 12 را به شماره 1112 ارسال نمایید تا سرویس خط به خط برای شما فعال شود. سپس پیامکی برای شما ارسال می‌گردد تا رمز عبور برای خود تعریف نمایید که پس از آن می‌توانید شارژ برای مخاطبان خود ارسال نمایید.
برای ارسال شارژ نیاز هست به ترتیب از چپ به راست شماره رمز 4 رقمی، مبلغ مورد نظر به ریال و شماره تلفن مقصد را وارد نمایید.



برای تغییر رمز عبور می‌توانید از کد دستوری زیر استفاده نمایید:

 2#*142*  - ستاره 142 ستاره 2 مربع 
در صورتی که بیش از 20 بار رمز عبور خود را اشتباه وارد نمایید سرویس خط به خط شما مسدود می‌شود و نیاز هست با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید .
باید توجه نمایید که ارسال کد شگفت‌انگیز از طریق سرویس خط به خط منتقل نمی‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید