امداد موبایل خرید اینترنتی باتری گوشی اچ تی سی

امداد موبایل خرید اینترنتی باتری گوشی اچ تی سی

به احتمال زیاد پس از ساعت‌ها کار طولانی مدت با تلفن همراه، باتری تلفن خراب می‌شود و دیگر نمی‌توانید ساعت‌ها بدون استفاده از شارژر، کارهای روزمره‌ را با گوشی تلفن همراه‌تان انجام بدهید. لذا به دنبال خرید باتری اصلی اچ تی سی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی برای رفع این مشکل خواهید بود. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی در مورد خرید باتری اچ تی سی و فروشگاه اینترنتی ارائه به شما عزیزان ارائه بدهیم.


برای خرید اینترنتی باتری اچ تی سی به چه نکاتی توجه کنیم

  • به شکل و ظاهر باتری اهمیت بدهید

شکل و ظاهر باتری اصلی اچ تی سی در فروشگاه اینترنتی امداد موبایل به خوبی قابل مشاهده است. برای همین، با بررسی تمامی بخش‌های بدنه باتری اچ تی سی می‌توانید اصل بودن یا تقلبی بودن آن را تشخیص بدهید. چرا که طراحی باتری‌های اصل از همه جهات دقیق و ظریف است. به صورتی که حتی کوچک ترین ناهماهنگی در ظاهر آن‌ها دیده نمی‌شود. لازم است دقت کنید که این راهکار تنها راه قطعی برای اصل بودن یا نبودن باتری موبایل نیست. اما می‌تواند اولین قدم برای تشخیص باتری اصل یا غیر اصل باشد.

emdad

  • به تاریخ تولید باتری توجه کنید
  • این موضوع چندان اهمیت ندارد که باتری تولید شده مربوط به چه تاریخی از روزها و ماه‌های سال است. اما تطابق تاریخ در خرید اینترنتی باتری اچ تی سی اهمیت بسیار زیادی دارد. تطابق بین تاریخ حک شده بر روی بسته بندی و تاریخ نوشته شده بر روی بدنه باتری، نشان می‌دهد که باتری اچ تی سی  اورجینال را انتخاب کرده اید.

    • به برچسب دور باتری اچ تی سی دقت کنید

    یکی دیگر از معیارهایی که به شما کمک می‌کند تا باتری اصلی اچ تی سی را نسبت به نوع تقلبی آن تشخیص بدهید، برچسب دور آن می‌باشد. چرا که در برچسب اطراف باتری اچ تی سی اطلاعات و ویژگی‌های مهمی از قبیل تاریخ تولید، ظرفیت و لوگوی شرکت سازنده باتری درج شده است.


    • به کیفیت نوشته‌های بر روی برچسب باتری اچ تی سی بیشتر توجه نمایید

    جالب است بدانید که کیفیت نوشته‌های بر روی برچسب باتری htc، نشان دهنده اصل بودن یا نبودن این نوع باتری است. پس به هنگام خرید اینترنتی باتری اصلی اچ تی سی از امداد موبایل می‌توانید به برچسب عکس‌هایی که برای باتری htc درج شده اند، توجه کنید. هنگامی که نوشته‌ها بسیار پررنگ یا کم رنگ هستند، به راحتی می‌توانید دریابید که باتری اچ تی سی، تقلبی است. اما هنگامی مشاهده کنید که نوشته‌های بر روی برچسب به صورت کاملا یکنواخت و رنگ آن‌ها نسبتا بالا است، می توانید به این موضوع پی ببرید که آن، باتری اصلی اچ تی سی می‌باشد.

    • به قیمت باتری htc اهمیت بدهید

    یکی دیگر از عواملی که سبب می‌شود تا شما باتری اصلی اچ تی سی را تشخیص بدهید، قیمت آن است. این موضوع کاملا بدیهی است که باتری‌های تقلبی با قیمت خیلی ارزان تری به فروش می‌رسند. اما باتری‌های اورجینال قیمت زیاد تری خواهند داشت. گفتنی است که پی بردن به اصل بودن یا نبودن باتری htc، تنها با توجه به قیمت آن ممکن نیست. چرا که بسیاری از سودجویان برای جلب توجه مشتریان خود، باتری‌های تقلبی اچ تی سی را با قیمت گران تری عرضه می‌کنند.

    برای داشتن یک تجربه خرید موفق باتری اچ تی سی لازم است تا تمامی راهکارهای تشخیص باتری اصل را در کنار هم قرار دهید و در نهایت، بهترین باتری را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید.

    باتری اچ تی سی را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید

    امروزه خرید غیر حضوری و اینترنتی بیش از هر روش دیگری، بعنوان بهترین راه برای تهیه کالاهای مورد نیاز انسان‌ها شناخته می‌شود. اما این موضوع، دلیلی نیست تا شما به همه فروشگاه‌های اینترنتی که باتری اچ تی سی عرضه می‌کنند، اعتماد کنید. پس برای خرید اینترنتی باتری اچ تی سی باید به معیارهای اساسی دقت کنید. اگر فروشگاه اینترنتی این ویژگی‌ها را داشت، می‌توانید نسبت به خرید باتری اصلی اچ تی سی از این فروشگاه اینترنتی اقدام کنید:

    • حوزه تخصصی فروشگاهی که انتخاب کرده اید، فروش باتری اصلی باشد.
    • فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد برای خرید مشتریان باشد.
    • امکان پرداخت امن برای خرید باتری اصلی اچ تی سی وجود داشته باشد.
    • تصاویر نسبتا واضحی از ابعاد باتری اچ تی سی درج شده باشد.
    • زمان تعویض و مرجوع باتری اچ تی سی مشخص باشد.
    • مدل باتری اصلی اچ تی سی به طور کامل بیان شود.
    • ظرفیت باتری (بر اساس میلی آمپر ساعت) و ولتاژ در مشخصات آن درج شود.
    • امکان شارژ کردن این باتری با فست شارژر و شارژر بی سیم، ذکر شود.

    خوشبختانه امداد موبایل (به انگلیسی emdadmobile) همان فروشگاه اینترنتی است که تمامی ویژگی‌های بالا برای خرید باتری اصلی اچ تی سی در آن دیده می‌شود. لذا، با ورود به این فروشگاه آنلاین می‌توانید بر اساس فیلترهایی که برای باتری اورجینال اچ تی سی مشخص می‌کنید، انواع و اقسام باتری‌های اصل را ببینید و سپس به ویژگی‌های درج شده توجه کنید. در نهایت با ورود به درگاه امن پرداخت، قادر خواهید بود تا بهترین و مناسب ترین باتری اورجینال اچ تی سی را سفارش دهید.

    راهنمای خرید باتری اصلی اچ تی سی از امداد موبایل

    فرض کنید که می‌خواهید برای تلفن همراه‌ آیفون خود، باتری اصلی اچ تی سی تهیه کنید که در حالت Standby باتری آن، حداکثر تا 16 روز دوام داشته باشد. با ورود به فروشگاه اینترنتی امداد موبایل متوجه می‌شوید که دو نوع باتری B2PS6100 و HTC One ME به ترتیب ظرفیت‌های 3000 و 2840 میلی آمپر ساعت دارند. شاید در نگاه اول، اینگونه به نظر برسد که این دو باتری برای رفع نیاز شما، مناسب هستند. اما با مراجعه به امداد موبایل متوجه خواهید شد که اگر باتری  B2PS6100 و HTC One ME را در آیفون قرار دهید، هر کدام به ترتیب 19 و 16 روز دوام خواهند داشت. برای دریافت قیمت خرید انواع مدل های باتری اچ تی سی کلیک کنید.

    به احتمال زیاد خودتان متوجه شده اید که امداد موبایل همان برترین فروشگاه اینترنتی است که تمامی اطلاعات لازم برای شناخت و بررسی باتری اصل اچ تی سی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما امداد موبایل مراجعه کنید.

    برای ثبت نظر وارد شوید.
    ورود و ثبت نام
    قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
    همراه اول
    ایرانسل
    سرشماره‌های پربازدید
    رایتل
    پیش‌شماره‌ها
    سرشماره‌های پربازدید
    شاتل موبایل
    پیش‌شماره‌ها
    سرشماره‌های پربازدید