جدیدترین لیست قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز

جدیدترین لیست قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز

پیدا کردن قیمت خودرو داخلی و خارجی یکی از بزرگترین چالش‌های فروشندگان و خریداران خودرو است؛ سایت کلیک به کمک برخی همکاران خود در حوزه خودرو، به جمع آوری اطلاعات قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا پرداخته و کاربران می توانند به سادگی با مراجعه به صفحه قیمت روز خودروهای داخلی که هر روز به روزرسانی می شود، از آخرین و جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و دیگر برندهای خودروسازی در سال 99 مطلع شوند.

قیمت روز ماشین

جدیدترین لیست قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز

شما می توانید در صفحه قیمت خودرو داخلی به بررسی شرایط مختلف فروش ویژه، فروش اعتباری، فروش نقدی و فروش نقدی خودروهای سایپا و ایران خودرو  دسترسی داشته باشید.
در قیمت خودروهای ایران خودرو می توانید به آخرین قیمت ماشین هایی همچون دنا، دنا پلاس، پژو 405، پژو 206، سمند، وانت آریسان و ... دسترسی پیدا کنید.
در بخش قیمت خودروهای سایپا می توانید به جدیدترین قیمت محصولات سایپا از جمله تیبا، تیبا 2، پراید 141، ساینا، کوییک، کیا سراتو و ... دسترسی داشته باشید.
قیمت خودرو های پارس خودرو و دیگر برندهای خودروسازی که عموماً مونتاژ می کنند را نیز در سایت کلیک خواهید دید.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، قیمت خودروهای سایپا به طور متوسط با کاهش 5 تا 15 میلیونی همراه بوده و محصولات ایران خودرو نیز با کاهش قیمتی 3 تا 12 میلیونی همراه بوده است که به نظر می رسد در سال 1399 معادلات بازار خودرو را با ابهامات زیادی مواجه کرده است چرا که از طرفی با بالا رفتن قیمت دلار، به طور طبیعی بازار انتظار افزایش قیمت خودروهای داخلی را دارد اما کاهش تقاضای واقعی به واسطه شیوع ویروس کرونا و کمتر شدن مسافرت های مردم نیز دلیلی برای کاهش قیمت خودروها بوده که تاکنون زور ویروس کرونا بیش از افزایش قیمت دلار بوده و قیمت ها رو به نزول بوده است.

همانطور که می دانید خریداران خودرو علاقه‌مند هستند تا آخرین و به روزترین قیمت‌های خودرو را در اختیار داشته باشند تا مبادا در انتخاب و خرید خود دچار اشتباه شوند و خودرویی را خریداری کنند که بالاتر از مظنه قیمت در بازار آزاد خودرو است؛ پیشنهاد می کنیم
قیمت خودروهای داخلی امروز را با ما در سایت کلیک دنبال کنید تا در خریدها خود دچار اشتباه نشوید.


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید