ایران چندمین رتبه را در جدول سرعت اینترنت موبایل جهان دارد

ایران چندمین رتبه را در جدول سرعت اینترنت موبایل جهان دارد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، تست جهانی سرعت اینترنت که هر ماه انجام می‌شود و سرعت انتقال اطلاعات در اینترنت را در سراسرجهان بررسی می‌کند، در آخربن تست سرعت اینترنت موبایل Ookla که در ژانویه 2020 انجام شده است، امارات متحده عربی به عنوان پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل جهان معرفی شد و ایران نیز در این رتبه بندی در رده 70 ام قرار گرفت.

ایران چندمین رتبه را در جدول سرعت اینترنت موبایل جهان دارد؟

در آخرین تست Ookla که در دسامبر 2019 انجام شده بود کره جنوبی پرسرعت ترین اینترنت موبایل جهان را داشته است، اما در ژانویه امسال امارات منحده عربی با سرعت 87.01، سرعت دانلود 87.01 و سرعت آپلود 24.51 در رده اول جهان قرار گرفت.

پس از امارات به ترتیب کشورهای کره جنوبی با سرعت اینترنت موبایل 83.90، قطر با سرعت اینترنت موبایل 82.59، کانادا با سرعت اینترنت موبایل 71.03 و در نهایت هلند با سرعت اینترنت موبایل 68.21 در رتبه دوم تا پنجم جهان قرار دارند.

یکی از بخش‌های جالب این جدول مربوط به جایگاه کشورهایی همچون آمریکا، آلمان و انگلیس می‌باشد، زیرا بر خلاف تصور اکثر مردم که فکر می‌کنند این کشورها دارای اینترنت بسیار پرسرعت هستند، اما طبق تست سرعت اینترنت Ookla آمریکا با سرعت اینترنت موبایل 41.23 مگابیت‌برثانیه در رتبه 35 ام، آلمان با سرعت  اینترنت موبایل 36.29 مگابیت‌برثانیه در رده 43 ام و در نهایت انگلیس با سرعت 35.56 در رتبه 47 دنیا قرار دارند.

متاسفانه ایران نیز جایگاه خوبی در این جدول ندارد و با داشتند سرعت اینترنت موبایل 27.53 در رده 70 دنیا جای دارد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید