ایرانسل مودم‌های بدون ضمانت مشترکین خود را تعمیر می‌کند

ایرانسل مودم‌های بدون ضمانت مشترکین خود را تعمیر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، ایرانسل اعلام کرده است از این پس با همکاری شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم، به مشترکانی که مودم‌هایشان به هر دلیلی با مشکلی رو به رو شده و دورۀ ضمانت مودم به پایان رسیده است، خدمات تعمیر مودم ارائه می‌دهد.

ایرانسل مودم بدون گارانتی مشترکین خود را تعمیر می کند

در واقع ایرانسل تصمیم گرفته است برای راحتی مشترکین خود این امکان را به آنها می‌دهد تا بتوانند مودم‌های بدون ضمانت خود را برای تعمیر به این اپراتور بسپارند.

علاقمندان می‌توانند از طریق تماس با شماره 600 از خطوط ایرانسلی و یا 09366000000 از سایر خطوط و اعلام مشخصات خود و مودم، از طریق پست و یا حضوری دستگاه خود را به نشانی گفته شده ارسال کنند.

توجه داشته باشید که اطلاعات مربوط به مودم مورد نظر از طریق پیامک برای مشترک ارسال می‌شود تا مشترک بتواند در هر زمان با مراجعه به لینک ارائه شده، وضعیت سفارش خود را مشاهده کند.

شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم پس از دریافت مودم و برآورد هزینه تعمیر، پیش از شروع تعمیر مودم، هزینه‌های لازم را به مشترک اعلام می‌کند و پس از تأیید، تعمیر مودم آغاز می‌شود. در صورت عدم تأیید هزینه برآورد شده، مودم یا از طریق پست برای مشترک بازگردانده خواهد شد (با پرداخت هزینه پستی) یا مشترک می‌تواند با مراجعه حضوری (بدون پرداخت هزینه) مودم را دریافت کند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید