با 40 درصد تخفیف سیم کارت همراه اول بخرید

با 40 درصد تخفیف سیم کارت همراه اول بخرید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، علاقمندان به داشتن سیم کارت همراه اول می‌توانند از ابتدا تا 30 بهمن ماه 98 سیم کارت‌های دائمی همراه اول را با 40 درصد تخفیف و به قیمت 100 هزار تومان دریافت کنند.

با 40 درصد تخفیف سیم کارت همراه اول بخرید

گفتنی است در طرح فروش ویژه بهمن 98، مشترکین می‌توانند با خرید سیم‌کارت دائمی‌ همراه اول علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف قیمت سیم‌کارت، از بسته خوش‌آمد هزار، شامل 1000 پیامک، 1000 دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و همچنین بسته اینترنت رایگان 30 گیگابایتی یک ماهه استفاده نمایند.

بسته اینترنت رایگان 30 گیگابایتی یک ماهه به صورت همزمان با بسته خوش‌آمد هزار، به صورت خودکار فعال و قابل استفاده خواهد شد. البته فزاموش نکنید که بسته خوش‌آمد هزار برای هر فرد با کد ملی مشخص، تنها یک بار فعال می‌گردد.

توجه داشته باشید که طرح‌های قسطی، سیم‌کارت‌های سازمانی و غیره شامل این طرح نیستند و با قیمت مصوب قبلی به فروش می‌رسند، اما این طرح شامل سیم‌کارت‌های دائمی‌ طرح 20، ثبت نام به روز (فروش آنلاین) و ثبت نام گلچین که به صورت نقدی خریداری شده است می‌شود.

علاقمندان به دو روش زیر می‌توانند سیم کارت دائمی همراه اول را با 40  درصد تخفیف تهیه کنند

  • مراجعه حضوری به نقاط فروش و خدمات همراه اول، خرید و فعال‌سازی سیم کارت با همراه داشتن کارت ملی
  • به همراه کارت ملی خود به فروشگاه آنلاین همراه اول مراجعه کنید، پس از خرید شماره مورد نظر، جهت فعال‌سازی به دفاتر و فروشگاه‌های همراه اول مراجعه کنید.
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید