سیم کارت ویژه افراد زیر ۱۸ سال عرضه خواهد شد

سیم کارت ویژه افراد زیر ۱۸ سال عرضه خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در جلسه ۲۰۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای اپراتورهای تلفن همراه که خدمات نسل سوم و بالاتر را ارائه می دهند قوانین جدیدی تصویب شد و معاون آن از ارائه سیم کارت های ویژه کودکان و نوجوانان تا ۶ ماه آینده خبر داد.

کودکان و تلفن همراه

معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگوی خود در این رابطه گفت : این مصوبه در راستای اصول مربوط به پیوست فرهنگی خدمات موبایل در کشور به اجرا رسیده است و به این ترتیب تمامی اپراتورهای موبایل باید سیم کارت های ویژه ای را برای کودکان و نوجوانان ارائه دهند. "صادق عباسی" تاکید کرد که خرید و فروش سیم کارت برای افراد زیر سن ۱۸ سال غیر قانونی است و مسئولیت سیم کارت به عهده شخصی است که سیم کارت به نام او ثبت شده باشد.

شاهکوهصادق عباسی شاهکوه - معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات

وی ادامه داد این مصوبه به تمامی اپراتورها ابلاغ شده و براساس این مصوبه اپراتورها می توانند قسمتی از شماره های خود را به کودکان و نوجوانان ارائه و ویژگی هایی قرار دهند تا خانواده برحسب نیاز فرزند خود ، سیم کارت را در اختیار آنها بگذارند. عباسی تاکید کرد که این قانون در دنیا متداول است و هزینه این سیم کارت ها تفاوتی با سیم کارت های دیگر ندارد و تنها ویژگی آن خدماتی است که اپراتورها در نظر بگیرند.

همچنین وب سایت رند در ماه های گذشته اخبار و مطالبی در زمینه کودکان و استفاده از موبایل کار کرده است که می توانید آنها را در لینک زیر مشاهده نمایید :

کودکان و موبایل

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید