حجم باقیمانده‌ از اینترنت پرسرعت مشتریان شرکت مخابرات به ماه بعد منتقل می‌شود

حجم باقیمانده‌ از اینترنت پرسرعت مشتریان شرکت مخابرات به ماه بعد منتقل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با توجه به صدور صورت‌حساب اینترنت پرسرعت مشتریان در روز 25 هر ماه ، حجم باقیمانده مشتریان در این زمان به ترافیک قابل استفاده ماه بعد اضافه می‌شود.

 حجم باقیمانده‌ اینترنت پرسرعت مشتریان شرکت مخابرات به ماه بعد منتقل می‌شود

صدری چنین توضیح داد که، افزوده شدن ترافیک از روز 25 هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان ، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تاثیر قابل ملاحظه‌ای ایجاد می کند.

صدری هدف از انجام این عمل را رضایتمندی مشتریان از افزایش ارتباط با سامانه‌های تماس غیر حضوری شرکت مخابرات ایران و جلوگیری از مراجعه حضوری مشتریان به مراکز مخابراتی عنوان کرده است.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخش‌های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری، تحقق حداکثر رضایتمندی است و به همین منظور در کوچک‌ترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشتریان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات ایران لحاظ می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تاکید کرد: درگاه‌های ارتباط با مشتریان شرکت مخابرات ایران به ویژه سامانه تیکت گذاری اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مشکلات و نظرات مشتریان است بوده که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید