6 پله سقوط ایران در جدول رتبه بندی سرعت اینترنت دنیا

6 پله سقوط ایران در جدول رتبه بندی سرعت اینترنت دنیا

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و بر اساس گزارش سالانه سرعت اینترنت وب‌سایت اسپید تست ایران با متوسط سرعت دانلود 27.53 مگابیت‌برثانیه و 6 پله سقوط در رتبه 70 ام جهان قرار دارد.

6 پله سقوط ایران در جدول رتبه بندی سرعت اینترنت دنیا

اینترنت یکی از با نفوذ ترین تکنولوزی های جدید ارتباطی است که همه ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر عظمت نفوذ قرار داده است، مخصوصا در کشورهای در حال توسعه همچون ایران سرعت اینترنت نقش مهمی در زندگی و کار انسان ها دارد.

چندی پیش سایت سی‌نت براساس شاخص‌های جهانی اینترنت در وب‌سایت Speedtest که اینترنت کشورها را در آخرین ماه سال 2019 میلادی بررسی کرده بود، گزارشی منتشر کرد که طبق آن، کشوری مانند استرالیا نسبت به کشورهای قزاقستان که در رتبه 65 قرار گرفته، کوزوو که رتبه 61 را از آن خود کرده و مونته‌نگرو که در رتبه 60 قرار دارد، اینترنت کندتری داشته و در رتبه 68 جهان قرار گرفته است. این درحالی است که طبق آمار، تولید ناخالص داخلی کشور استرالیا تقریبا 10 برابر بیش‌تر از این سه کشور است.

طبق این گزارش سرعت اینترنت موبایل ایران نسبت به جایگاه قبلی خود 6 رتبه سقوط کرد و به جایگاه 70 در میان کشورها رسید. بالاتر از ایران کشورهایی چون مکزیک، جمهوری دومینکین، فیجی و ایرلند قرار دارند و در پایین‌تر از ایران نیز نام کشورهای تایلند، لائوس و تونس به چشم می‌خورد. در بخش سرعت اینترنت ثابت نیز ایران کماکان در جایگاه 134 جهانی قرار دارد که بالاتر از ایران نام کشورهای آنگولا، باربادوس، مالدیو و اوگاندا دیده می‌شود و پایین‌تر از ایران نیز تانزانیا قرار دارد که ایران به آن بسیار نزدیک است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید