روش ارسال پیامک با تلفن ثابت

روش ارسال پیامک با تلفن ثابت

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پیش از اینکه امکان ارسال پیامک از خط 021 فراهم شود افراد تنها انتخابی که داشتند محدود به شماره‌هایی مانند 1000، 2000، 3000 و 5000 بود. اما رفته رفته دو خط به اپراتورهای ارسال پیامک با سرشماره 021 و 026 نیز اضافه شد که امکان ارسال اس ام اس از خط ثابت تهران و کرج را فراهم کرده است تا علاقمندان بتوانند به کمک آن با خطوط ثابت پیامک ارسال کنند.

روش ارسال پیامک با تلفن ثابت

وقتی صحبت از ارسال پیامک می‌شود اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد استفاده از یک تلفن همراه و تایپ پیامک مورد نظرمان است. اما این روزها با استفاده از تلفن‌های ثابت داخل منزل نیز می‌توان به راحتی اس ام اس فرستاد.

ارسال پیامک از خط ثابت به دو روش امکان پذیر است:

در روش اول می‌توانید با تهیه سخت افزار لازم و ارسال درخواست از طریق شرکت مخابرات امکان ارسال پیامک را از طریق تلفن ثابت روی شماره خود فراهم کنید. البته استفاده از این روش محدودیت‌هایی نیز دارد.

در روش دوم می‌توانید با خرید پنل اس ام اس ارزان از ملی پیامک، بدون نیاز به خرید سخت افزار و طی کردن مراحل اداری صرفاً با خرید سامانه و سفارش معادل شماره ثابت خود امکان ارسال پیام از خط ثابت را داشته باشید.

به عنوان مثال فرض کنید که شماره تلفن محل کار شما  12345678-021 است. شما برای این که بتوانید امکان ارسال پیامک را به خط خود بیافزایید تنها کافی است به ملی پیامک درخواست خود را انتقال دهید تا با تهیه یک پنل اس ام اس ارزان از ملی پیامک و داشتن دسترسی به اینترنت مشکلتان حل شود.

درواقع شما به راحتی می‌توانید با خرید شماره پیامک 021-12345678 امکان ارسال پیامک از طریق همین شماره را داشته باشید. در این روش نیازی به داشتن تلفن با سخت افزار خاص یا نرم افزار ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت ندارید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید