چه کار کنیم تا هزینه اقامت در پاریس کم شود

چه کار کنیم تا هزینه اقامت در پاریس کم شود

رزرو هتل پاریس دشوار نیست زیرا تعداد زیادی هتل در آنجا وجود دارد. از طرف دیگر، پیدا کردن موردی که متناسب با بودجه و انتظارات شما باشد کمی پیچیده است. برای این کار می‌توانید رزرو هتل پاریس از علی بابا بپردازید.

هتل های پاریس

رزرو هتل پاریس

برای اقامت در یک هتل 5 ستاره باید هزینه بالایی بپردازید اگرچه که  این هتل‌ها معتبر و زیبا هستند و به سفر شما طعم لوکس می‌دهند. رزرو هتل پاریس بسته به نوع هتل متفاوت است. هتل‌های 3 و 4 ستاره بسیار دوست داشتنی هستند و معمولاً قیمت کمتری دارند و بیشتر اوقات، همه اینها داخل شهر واقع شده‌اند. ولی اگر می‌خواهید پس‌انداز کنید، هتل‌های ساده و ارزان در پاریس وجود دارند که تقریباً می‌توان گفت هزینه بالایی ندارند.

برای کمک به تصمیم‌گیری باید بدانید در کدام منطقه از پاریس که می‌خواهید هتل خود را رزرو کنید.

چطور از ایران برای سفر به پاریس هتل رزرو کنیم؟

هزینه غذا خوردن در پاریس چقدر است؟

صبحانه

اگر خوردن صبحانه در هتل شما امکان پذیر نیست، می‌توانید آنچه را که لازم دارید از نانوایی یا کافه خریداری کنید چراکه تمامی مواد لازم برای صبحانه در نانوایی، سوپرمارکت و کافه‌ها یافت می‌شود.

همگردی - پاریس

شام ناهار

قیمت‌ها بسته به انتخاب شما متفاوت است. اگر تصمیم دارید ناهار خود را در یک رستوران فانتزی میل کنید، قیمت آن می‌تواند بالای 35 یورو باشد که قیمت بالایی است اما در عوض می‌توانید غذاهای عالی فرانسوی را بچشید و لذت ببرید. البته باید به یاد داشته باشید که از مراکز توریستی برای صرف ناهار یا شام خودداری کنید زیرا درآنجا  یک غذا و منوی گران قیمت اما با کیفیت متوسط به شما ارائه می‌دهند اما خارج از این مناطق می‌توانید رستوران‌های خوبی با منوی مرغوب و مناسب پیدا کنید.

یک منوی غذا در پاریس معمولاً شامل یک پیش غذا، غذای اصلی و یک دسر است اما ممکن است برای برخی از رستوران‌ها متفاوت باشد. قیمت منوهای شام می‌تواند کمی گران‌تر از قیمت‌های ناهار باشد. اگر می‌خواهید به سرعت غذا بخورید تا بتوانید از روز خود به طور کامل لذت ببرید، قادر خواهید بود خوراکی‌های ارزان برای خود در کافه‌های کوچک یا سوپرمارکت‌ها پیدا کنید و اگر بعد از ظهر یک میان وعده میل دارید، همیشه می‌توانید یک شیرینی خوشمزه در شیرینی فروشی‌ها بخرید و در تراس یک کافه استراحت کنید. این نباید بیشتر از 8 یورو برای شما هزینه کند. با رزرو هتل علی بابا می‌توانید از قبل با هزینه‌ها آشنا شوید و به سراغ رزرو هتل پاریس از علی بابا بروید.

هزینه گشت و گذار در پاریس چقدر است؟

بعد از اینکه متوجه شدید کجا می‌توانید بمانید و غذا بخورید، مورد بعدی که باید انجام دهید این است که از شهر چراغ‌ها بازدید کنید. برای این کار حتماً باید بودجه لازم را کنار بگذارید.

پیاده روی در شانزلیزه، قدم زدن در یک پارک و دیدن برج ایفل از فعالیت‌های آسان و رایگان است. با این حال، به طور متوسط، صعود از آن بناها فقط برای هر نفر 10 یورو هزینه خواهد کرد و از مناظر تماشایی لذت خواهید برد. کلیسای جامع نوتردام پاریس رایگان است، بناهای خارق‌العاده‌ای هستند که باید وقت کافی برای دیدن آنها داشته باشید.

برای بازدید از موزه‌ها باید هزینه پرداخت کنید. موزه‌های اصلی بازدید از آنها عبارتند از: لوور، موزه موسیقی و موزه دو کوای برلی. موزه ملی تاریخ طبیعی و بازدید از دیگر موزه‌ها، ممکن است فعالیتی باشد که شما از آن لذت خواهید برد.

اگر موزه‌ها را دوست دارید و فکر می‌کنید ممکن است تعداد زیادی از آنها را ببینید، همیشه می‌توانید بلیط مخصوص موزه‌های پاریس را خریداری کنید که شامل ورودی‌های بیشتر موزه‌های پاریس و همچنین دسترسی نامحدود به وسایل نقلیه عمومی است پس با این کار می‌توانید تخفیف بیشتری بگیرید و کمتر هزینه کنید.

اگر می‌خواهید برای یک روز از پاریس خارج شوید، می‌توانید به کاخ ورسای بروید یا یک روز را در دیزنی لند پاریس بگذرانید.

پاریس

برخی فعالیت‌ها:

کاخ ورسای: با 18 یورو شروع می‌شود
Musée du Louvre (با راهنمای صوتی): از 24 یورو شروع می‌شود
دیزنی لند پاریس: با 71 یورو شروع می‌شود

هزینه حمل و نقل در پاریس چقدر است؟

در هنگام سفر می‌توانید به ایستگاه‌های مسافربری بروید، برای حمل و نقل نیز باید به فکر پول باشید. بلیط‌ها به شما امکان می‌دهد در هر خط مترو، کلیه خطوط RER در پاریس (منطقه 1) و کلیه خطوط اتوبوس در Ile-de-France سفر کنید. بلیط فقط برای یک بار استفاده معتبر است.

برای صرفه جویی در هزینه همچنین می‌توانید بلیط ویزیت پاس را بخرید: با این بلیط می‌توانید هر بار که بخواهید در هر نوع حمل و نقل عمومی به مدت 1 ، 2 ، 3 یا 5 روز پشت سر هم سفر کنید. برای یک بزرگسال، یک پاس ویزیت پاریس به مدت 5 روز 37.25 یورو برای مناطق 1 تا 3 و 63.90 یورو برای مناطق 1 تا 5 هزینه دارد.

همچنین می‌توانید تاکسی بگیرید و یا اینکه یه اتوموبیل را به صورت در اختیار کرایه کنید.

ایرانی‌ها برای تعطیلات ژانویه در چه کشورهایی هتل رزرو کردند؟

پاریس همچنین دارای یک سیستم دوچرخه همگانی به نام (Vélib) است که می‌توانید با آن در شهر حرکت کنید. بلیط برای یک روز 1.70 یورو هزینه دارد (30 دقیقه اول رایگان است. برای هر 30 دقیقه اضافی، هزینه‌ای به قیمت بلیط اضافه می‌شود).

در نهایت باید یادآور شویم قیمت‌ها در این مقاله تقریبی است. رزرو هتل پاریس از علی بابا کار ساده‌ای است و با بررسی قیمت‌ها به راحتی می‌توانید رزرو هتل پاریس را انجام دهید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید