تقدیر از عملکرد ایرانسل در اربعین 98

تقدیر از عملکرد ایرانسل در اربعین 98

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، در مراسمی که صبح امروز، دوشنبه دوم دی‌ماه 1398، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان و مدیران ارشد اپراتورها در ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، از ایرانسل برای اقدامات انجام شده در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم اربعین امسال تقدیر شد.

تقدیر از عملکرد ایرانسل در اربعین 98

در این مراسم، وزیر ارتباطات با تأکید بر این که "امسال کیفیت خدمات در داخل ایران و نیز در خاک عراق، به مراتب از سال‌های گذشته بهتر بود"، تلاش همه جانبه سازمان تنظیم مقررات و اپراتورها برای پیگیری با طرف عراقی برای کاهش تعرفه رومینگ بین دو کشور را از جمله فعالیت‌هایی دانست که تأثیر آن را مردم احساس کرده‌اند.

ایرانسل امسال علاوه بر 10 مگابایت اینترنت روزانه رایگان و بسته‌های ویژه و مقرون به صرفه‌ای که برای زائران اربعین در کشور عراق در نظر گرفت، 100 مگابایت اینترنت روزانه رایگان نیز در مرزهای اصلی پیش از خروج به سمت عراق، در اختیارشان قرار داد. همینطور پنج بسته 75 مگابایتی تا 1024 مگابایتی(معادل یک گیگابایت) نیز در نظر گرفته بود که مشترکان از آن بهره بردند. علاوه بر این ایرانسل دیتاهای روزانه رایگان در مرزهای مهران، خسروی، شلمچه و چذابه نیز در اختیار زائران قرار داده بود.

ایرانسل همچنین پس از پایان راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) و با توجه به استقبال 1.7 میلیون مشترک ایرانسل از خدمات رومینگ بزرگترین اپراتور دیتای ایران که نسبت به سال گذشته، 78 درصد افزایش یافته بود، با توجه به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر محاسبه هزینه اینترنت آزاد مصرفی اربعین در کشور عراق به صورت بسته‌های اینترنت برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه و با نظر مساعد سهامداران ایرانسل، اعلام کرد که مصرف اینترنت با تعرفه آزاد مشترکان این اپراتور در ایام اربعین در کشور عراق، به صورت بسته‌های رومینگ محاسبه شده و مازاد پرداختی به صورت بستانکاری در قبض مشترکان دائمی و اعمال شارژ در حساب مشترکان اعتباری منظور خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید