ابرینو فضای ذخیره سازی ابری ایرانسل راه‌اندازی شد

ابرینو فضای ذخیره سازی ابری ایرانسل راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، مشترکین ایرانسل از این پس می‌توانند با استفاده از فضای ذخیره‌سازی ویژه‌ای که در زیرساخت ابری توسط این اپراتور فراهم شده است استفاده کنند. در واقع ایرانسل یک فضای ابری به نام ابرینو را برای مشترکین خود ایجاد کرده است تا از این پس کاربران بتوانند از یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان یک ماهه بهره مند شوند.

ابرینو، فضای ذخیره سازی ابری ایرانسل را ه اندازی شد

مشترکین ایرانسلی برای استفاده از فضای ابری ابرینو تنها کافی است اپلیکیشن ابرینو را بر روی گوشی خود نصب کرده و سپس با استفاده از شماره ایرانسلی خود در این اپلیکیشن ثبت نام کنند.

ابرینو به عنوان یک اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات ذخیره‌سازی و پشتیبان‌گیری ابری ایرانی، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند فایل‌های مختلف صوتی، تصویری، ویدیویی، متنی و شماره تلفن‌های مهم و پرکاربرد خود را روی ابرینو ذخیره و نگهداری کنند یا با دیگران در فضایی کاملاً امن، به اشتراک بگذارند.

فراموش نکنید که مشترکین ایرانسلی امکان خرید و فعال‌سازی بسته‌های عادی یک ماهه، سه ماهه و 6 ماهه را نیز در اپلیکیشن ابرینو دارند.

گفتنی است مشترکین ایرانسلی می‌توانند از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی همچون "بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه" و "کافه بازار" برنامه ابرینو را دانلود کنند، همچنی خدمات ذخیره‌سازی ابری ابرینو، علاوه بر اپلیکیشن موبایلی، از طریق نسخه وب ابرینو نیز قابل دسترسی می‌باشد.

فضای ابری یا Cloud چیست؟

یکی از مشکلاتی که همه ما در دنیای دیجیتال داریم یک روش امن برای ذخیره سازی اطلاعات یا Data  Storage  است.

حجم اطلاعات تولید شده در فضای دیجیتال، هر روز و هر لحظه بیشتر می‌شود و روش‌های ذخیره سازی قدیمی و سنتی همچون هارد دیسک‌ها و فلش مموری‌ها و ... نمی تواند پاسخگوی نیاز ما باشد.

سازمان‌ها و کسب و کارهایی که خدمات فوق را ارائه می‌دهند سرویس‌های ذخیره سازی ابری متعددی را همجون دراپ باکس، GoogleDrive ،OneDrive و iCloud را به دنیا معرفی کردند.

در واقع شما فقط با داشتن یک اکانت به سادگی می‌توانید از چندین گیگ فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید