اینترنت داخلی رایگان سورپرایز وزیر ارتباطات برای مشترکین تلفن‌ همراه

اینترنت داخلی رایگان سورپرایز وزیر ارتباطات برای مشترکین تلفن‌ همراه

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، محمدجواد آذری جهرمی در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، در سالن همایش‌ بین‌المللی برج میلاد برگزار شد اظهار کرد: سال گذشته ما تفاهمنامه‌ای را با شهرداری تهران به امضا رساندیم و مفتخرم بگویم این تفاهمنامه یکی از بهترین تفاهمنامه‌هایی بوده که با شهرداری به امضا رسیده است. 

اینترنت داخلی رایگان، سورپرایز وزیر ارتباطات برای مشترکین تلفن‌ همراه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این همایش گفت: امروزه دولت توجه ویژه‌ای به حوزه فناوری دارد و دولت الکترونیک توانسته در این حوزه گام‌هایی بردارد و امیدواریم تا پایان سال شهرداری تهران صدور قبوض کاغذی را به طور کامل حذف کند.

وی تصریح کرد: یکی از ثمرات این تفاهمنامه با شهرداری تهران این است که اگر امروز کسی با سامانه 137 و آتش‌نشانی تماس بگیرد دیگر نمی‌خواهد نگران دادن آدرس باشد چرا که محدوده آدرس از طریق دولت الکترونیک مشخص می‌شود.

آذری جهرمی  خاطرنشان کرد: امروز دیگر مردم نگران وِیز نیستند و اپلیکیشن‌های نشان و بلد با همت همکارانم در حوزه فناوری تهیه شده است. ما باید یاد بگیریم چگونه از این مراکز اطلاعات اخذ کنیم و فی‌الواقع بزرگی ما به جایگاهمان نیست بلکه به نوع کار و خدمتی است که انجام می‌دهیم.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اعلام یک خبر به صورت سورپرایز در روز پنجشنبه اشاره کرد و افزود: روز پنجشنبه یک سورپرایز ویژه داریم که توسط شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی می‌کنیم.

اما در پی خبرهای غیر رسمی که امروز منتشر شده به نظر می‌رسد سورپرایز وزیر ارتباطات، رایگان شدن اینترنت ترافیک داخلی است.

رایگان شدن ترافیک داخلی به این معناست که استفاده از پیام‌رسان‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در داخل کشور میزبانی می‌شوند، دیگر هزینه‌ای نخواهد داشت و تنها پیام‌رسان‌ها و سایت‌های غیرایرانی هزینه دارد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
نظرات
محمد حسینی

عجب سوپرایز مزخرفی

علی روستائی

مفت گرونه

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید