وام خودرو گرفتن از هر بانکی سقفی مشابه و مدت بازپرداختی یکسان دارد

وام خودرو گرفتن از هر بانکی سقفی مشابه و مدت بازپرداختی یکسان دارد

 زندگی بدون وسیله نقلیه از نوع چهارچرخش به سختی خواهد گذشت. در روزهای سرد آرزوی داشتن یک ماشین بیشتر خودش را نشان می دهد.گرفتن وام خودرو از هر بانکی برای فردی که می خواهد استارت اولین ماشینش را بزند گزینه خوبی می باشد. البته می توان به جای گرفتن وام حواله ایی خودرو با سود بالا وام های قرض الحسنه ایی از رسالت یا ملت گرفت ولی اگر با فوریت می خواهید صاحب ماشین شوید باید روی وام 15 میلیونی خودرو فقط حساب کنید. چون  برای گرفتن وام مدت زمان سپرده ملاک مهمی است.

وام خودرو گرفتن از هر بانکی، سقفی مشابه و مدت بازپرداختی یکسان دارد

بانك ملت، خدمات بانكي خود را در قالب سپرده‌ها و خدمات ريالي، تسهيلات ريالي، سپرده‌ها و خدمات ارزي؛ و تسهيلات ارزي ارائه مي‌نمايد. 

اسم طرح های بانک ملت

در بخش تسهيلات ريالي انواع قرارداد هاي وام قرض‌ الحسنه، جعاله، فروش اقساطي، مضاربه، مشاركت مدني، اجاره به شرط تمليك، خدمات بانكي ويژه بازار سرمايه،‌¬ تسهيلات ويژه مددجويان بدهكار، تسهيلات ويژه متخصصان، كارت اعتباري پرنيان (ويژه بانوان) و قراردادهاي تسهيلات بانكي جایگاه ویژه ایی دارند.

یک نمونه تسهیلات نقدی بانک ملت

بانك ملت در راستاي رفع نياز مالي مشتريان خود؛ اقدام به پرداخت وامي به مبلغ 100 ميليون ريال معادل 10 ميليون تومان نموده است. اين وام با سود 18 درصد و با اقساط بازپرداخت مساوي 36 ماهه (3 ساله) به متقاضيان پرداخت مي‌شود. جهت دريافت اين وام لازم است متقاضي وام يك ضامن معتبر به بانك معرفي کند.

طرح اوج ملت چیست؟

در سپرده طرح ملت لازم است سپرده‌گذار حداقل مبلغ يك ميليون ريال معادل 100 هزار تومان را در حساب‌ هاي ويژه طرح اوج ملت شامل دو حساب بدون دسته چك و حساب كوتاه‌مدت عادي؛ سپرده‌گذاري نمايد. بعد از سپري شدن حداقل زمان تعيين‌ شده براي حداقل مبلغ سپرده‌گذاري به مدت 120 روز و بر اساس امتيازي كه به حساب وي اختصاص يافته؛ در فهرست اولويت براي دريافت تسهيلات و وام بانک ملت با نرخ‌هاي خاص و ويژه قرار گيرد.

شروط اعطای وام در بانک ملت

عدم بدهكاري متقاضي و نداشتن وام تصفيه‌ نشده به بانك و همچنين عدم سابقه چك برگشتي در مورد وام‌ گيرنده از شروط اعطاي وام در بانک ملت است.

وام بانک رسالت چرا مناسب است؟

یکی از بانک های محبوب در زمینه وام دادن، بانک رسالت است که شما با باز کردن حساب بانکی که در گردش است و گذاشتن زمان مشخصی می توانید امتیاز لازم را برای یک وام با تعداد قسط های مناسب را کسب کنید. بانک قرض الحسنه رسالت وام بانکی خود را به افرادی که توان پرداخت سود و بهره زیادی در بازپرداخت های اقساطشان ندارد گزینه بسیار مناسبی است.

از دنیای مجازی برای گرفتن وام کمک بگیرید

حتماً نباید افراد برای راه انداختن کسب و کار خود در دنیای حقیقی در شروع فعالیتشان وام هایی با بهره های بالا دریافت کنند. دنیای مجازی به کمک دنیای حقیقتان می آید تا شما بتوانید در تمام کشور با افرادی که در بانک رسالت حساب دارند، شاید یک کاسب هستند و فقط در این بانک تراکنش مالی دارند آشنا شوید و با دادن مبلغی منصفانه از امتیاز سالها و اعتبار بازاری بودنشان بهره ببرید و به کمک آنها وام بانک رسالت با شرایط مورد نظر خود را دریافت کنید.

در بانک رسالت خبری از سود نیست

همان طور که گفته شد بانک رسالت بانکی قرض الحسنه ایی است که به پول و تراکنش های شما در بانکش هیچ سودی نخواهد داد و در عوض هنگامی که به شما هم وام می دهد از شما کمترین سود یا همان کارمزد را دریافت می کند. این قاعده از تو توقع ندارم تو هم از من توقع نکن در حال حاضر بهترین روش بانکی برای طی کردن مسیر وام گرفتن است.

وام خودرو صرفاً حمایت تولید است.

یکی از اهداف اعطای انواع وام و تسهیلات، تزریق وجوه نقد به بخش تولیدی جامعه و حمایت از این کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی و ایجاد زمینه اشتغال در این بخش است؛ به همین دلیل وام خودرو در حال حاضر به منظور تهیه و خرید خودروهای داخلی اعطا می‌شود. در حال حاضر سقف تعیین‌شده برای اعطای وام خودرو از سوی شبکه بانکی به میزان 150 میلیون ریال معادل 15 میلیون تومان است. 

وام خودرو گرفتن از هر بانکی، سقفی مشابه و مدت بازپرداختی یکسان دارد

دریافت وام خودرو حواله اییست.

تسهیلات وام خودرو به صورت ریالی در اختیار متقاضی قرار نخواهد گرفت بلکه در صورت طی شدن مراحل بانکی و تأیید صلاحیت متقاضی جهت دریافت وام خودرو، مبلغ وام به صورت چک به حساب خودروساز یا یکی از نمایندگی‌های شرکت خودروساز صادر خواهد شد.

سود وام خودرو

نرخ سود مصوب برای دریافت وام خودرو به صورت سالانه 24% در نظر گرفته شده است. با همه این توضیحات باز هم ممکن است شعبات بانکی شرایط متفاوتی در ارائه وام خودرو با قوانین داخلی مد نظر داشته باشند اما اکثر بانک ها در این نوع وام به یک روش عمل می کنند.

افتتاح حساب برای وام خودرو

برای گرفتن وام خودرو نیاز به افتتاح حساب نیست. نود درصد بانک ها بعد از معرفی فرد توسط کارخانه سازنده به بانک مراحل وام دادن به فرد را انجام می دهند. وام خودرو نهایت تا 36 ماه باید تسویه شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید