کارت‌های تلفن همگانی خود را می‌توانید شارژ کنید

کارت‌های تلفن همگانی خود را می‌توانید شارژ کنید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به تازگی امکان شارژ کردن کارت تلفن عمومی توسط مخابرات فراهم شده است، یعنی کاربران تلفن‌های عمومی از این پس می‌توانند کارت‌های تلفن خود را به صورت دلخواه شارژ کنند و دیگر لازم نیست هربار کارت تلفن جدید بخرند.

کارت‌های تلفن همگانی خود را می‌توانید شارژ کنید

با توجه به صحبت‌های صدری، اگرچه تولید کارت‌های اعتباری تلفن همگانی در دنیا به دلیل فناوری قدیمی آن‌ها منسوخ‌ شده است، ولی مخابرات ایران هم‌چنان با توجه به نیاز جامعه بر تأمین ارتباط هم‌وطنان گرامی با استفاده از تلفن‌های همگانی کارتی تأکید دارد.

صدری در ادامه گفت: شرکت مخابرات ایران در طی این سال‌ها طرح‌های متعددی را در جهت به‌روزرسانی تلفن‌های همگانی و ارائه نسل جدید کارت‌های تلفن ارائه کرد. مخابرات تصمیم دارد پس از بررسی و انجام تست‌های تکمیلی با استفاده از دانش شرکت‌های داخلی تا پایان سال جاری، بخش عمده‌ای از این تلفن‌ها به‌روزرسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرا ت توضیح داد: با توجه به این‌که بخش عمده‌ای از کارکرد تلفن‌های همگانی مربوط به بخش‌های متراکم گروه خاص جمعیتی مثل (ندامتگاه‌ها، خوابگاه‌ها، پادگان‌ها و غیره) است، شرکت مخابرات ایران در تلاش است تا با توجه به‌تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود ارتباطات تمامی هم‌وطنان در سراسر کشور را به بهترین شکل ممکن و در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، پایدار نگه دارد.

روش شارژ کردن کارت‌های تلفن همگانی

مشتریان برای فعال‌سازی کارت‌های تلفن قدیمی می‌توانند به مراکز مخابراتی مراجعه کنند و پس از ثبت کارت تلفن به نام مشتری، رمز 4 رقمی به کارت تلفن اختصاص می‌یابد و در صورتی که مشتریان کارت تلفن جدید خریداری کنند، آن کارت به نام مشتری ثبت و رمز 4 رقمی به کارت تلفن اختصاص می یابد.

مشتریان برای شارژ کردن کارت تلفن عمومی خود می‌توانند به یکی از سه روش زیر عمل کنند:

  • به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir مراجعه کنند
  • مراجعه به مراکز مخابراتی
  • کد دستوری ستاره 2020 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید