شماره تماس جهرمی در اختیار مردم قرار گرفت

شماره تماس جهرمی در اختیار مردم قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش شماره موبایل شخصی خود را در اختیار مردم گذاشت. وزیر ارتباطات با انتشار شماره خود اعلام کرد مردم می‌توانند با من تماس بگیرند. هر چند بعد از چند دقیقه جناب وزیر در کامنتی اعلام کردند که شماره تلفن ایشان به خاطر تماس‌های زیاد دچار اختلال شده و قادر به پاسخگویی نیستند و از مردم خواستند فقط پیامک ارسال کنند.

جهرمی شماره موبایل خود را در اختیار مردم قرار داد

وی شرایط این 10 روز را بسیار سخت عنوان کرد و گفت این ده روز اندازه‌ی ده سال برایم گذشت. جهرمی در پیامی که منتشر کرد از مردم خواست تا از این پس نظرات، پیشنهادات و حتی درد و دل های خود را از طریق کامنت با او درمیان بگذارند.

جهرمی در این پیام شماره موبایل خود را نیز در اختیار مردم گذاشت تا در صورت نیاز نظران و پیشنهادات خود را برای او پیامک کنند.

در ادامه می‌توانید متن کامل پیام وزیر ارتباطات را بخوانید:

"این ده روز اندازه‌ی ده سال برایم گذشت. برای رضایت شما بسیار تلاش کردم، بالاخره درسته امنیت مهمه ولی اگر در کنار آزادی باشه. می‌دونید که برای من نظر مردم و حق‌الناس از همه مهم‌تر است. برای جلوگیری از این اتفاقات در آینده نظرات و پیشنهاداتون و یا خسارت‌هایی که بهتون وارد شده یا حتی درد و دل‌هاتون رو لطفا کامنت بگذارید یا برایم به شماره تلفنم  09122997821 پیامک بفرمایید (می‌توانید متن پیامک‌های خود را برایم در توییتر و اینستاگرام منتشر کنید تا بقیه هم استفاده کنند).

من کاملا و صد درصدی در خدمت شما و در کنار شما هستم که صحبت‌هایتان را بشنوم. یک دست صدا ندارد باید همه‌باهم باشیم.

دوستدار شما، محمد‌جواد"

شماره تلفن واقعی جهرمی

بعد از اعلام شماره تلفن وزیر ارتباطات، متوجه شدیم که تلفن اصلی وزیر جوان این شماره نبوده و ایشان شماره اصلی دیگری دارند. شماره اصلی وزیر ارتباطات با توجه به شماره‌های مشابه‌ای که در سایت Rond.ir آگهی شده است، قیمت تقریبی 130.000.000 تومانی دارد.

در این میان یک شماره بسیار رند دیگر نیز به نام آقای وزیر است که البته ممکن است فقط تشابه اسمی باشد. اما اگر این شماره به نام آقای جهرمی باشد، ایشان یکی از رندترین شماره‌های همراه اول را در اختیار دارد.


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید