مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول شد

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و با توجه به خبرهای موجود، دکتر مهدی اخوان بهابادی که تا پایان مهرماه در سمت هیئت مدیره همره اول فعالیت داشت از این پس از سوی سهامدار عمده، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، جایگزین مهندس حمید فرهنگ مدیرعامل فعلی این شرکت خواهد شد.

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول شد

حمید فرهنگ که از دی ماه سال 1396 مسوولیت مدیرعاملی همراه اول را به عهده داشته است، امروز این سمت را به مهدی اخوان بهابادی منتقل کرده است. مهدی اخوان بهابادی در اردیبهشت 1397، عنوان «رییس هیات مدیره همراه اول» را از آن خود کرد و اکنون بعد از چندین بار که خبر از تغییر مدیرعامل همراه اول در این چندسال شنیده می‌شد، به عنوان مدیرعامل اولین اپراتور تلفن همراه کشور انتخاب شده است.


تحصیلات مهدی اخوان بهابادی

مهدی اخوان بهابادی متولد سال 57 از شهرستان بهاباد در شهر یزد می‌باشد. او در سال 75 رتبه اول کنکور سراسری را کسب کرد و در رشته برق دانشگاه تهران پذیرفته شد. اخوان علاوه بر مقطع کارشناسی در کنکور کارشناسی ارشد سال 78 نیز رتبه اول را کسب کرد. 

اخوان بهابادی تحصیلات خود را تا مقطع دکترا در رشته مهندسی برق- مخابرات دانشگاه تهران ادامه داد و در سال 1379 موفق به کسب عنوان رتبه اول المپیاد دانشجویی مهندسی برق کشور و دانشجوی نمونه سال کشور شد.


فعالیت‌های مهدی اخوان، مدیرعامل جدید همراه اول

مهدی اخوان که هم اکنون مدیر عامل جدید همراه اول انتخاب شده است، در گذشته فعالیت‌های مختلفی داشته است که در ادامه به برخی از آنها می‌پردازیم. البته مهدی اخوان فعالیت‌های غیررسمی هم داشته که به علت نبود منابع معتبر نمی‌توان از آنها به عنوان رزومه ایشان یاد کرد. از مهمترین این فعالیت‌ها می‌توان به نقش پررنگ مهدی اخوان در تاسیس پیام رسان سروش اشاره کرد.

  • معاونت آموزش، پژوهش و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • سرپرست مرکز تحقیقات مخابرات ایران به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تحقیقاتی ایران
  • قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فناوری و امور بین‌الملل
  • عضو شورای عالی فضای مجازی
  • دبیر شورایعالی و رئیس مرکز فضای مجازی کشور
  • قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید