اینترنت ایرانسل در 9 استان کشور به حالت عادی بازگشت

اینترنت ایرانسل در 9 استان کشور به حالت عادی بازگشت

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، در حال حاضر خطوط ایرانسل در 9 استان کشور به اینترنت متصل شده‌اند، اما خطوط همراه اول و رایتل هنوز از زمان اتصال شبکه اینترنت خود هیچ اطلاعی نداده‌اند. البته اپراتور رایتل اعلام کرده است به محض اتصال اینترنت، برای مشترکین خود پیامکی مبنی بر امکان استفاده از اینترنت ارسال خواهد کرد.

اینترنت ایرانسل در 9 استان کشور به حالت عادی بازگشت

پس از گرانی بنزین و اعتراضاتی که پس از آن رخ داد اینترنت کل کشور از تاریخ 25 آبان 98 از دسترس خارج شد. با آن که این قطعی اینترنت ضرر بسیار زیادی به کسب و کارهای اینترنتی وارد کرد اما به مدت یک هفته شرایط موجود ادامه یافت تا آنکه دیروز به نوبت اینترنت wifi در برخی از استان‌های کشور وصل شد و پس از گذشت چند ساعت شرایط به حالت عادی بازگشت.

البته علارغم وصل شدن اینترنت wifi در کشور هنوز اینترنت همراه تا ظهر امروز به طور کامل قطع بوده است، تا آن که یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز اتصال خطوط تلفن همراه ایرانسل به اینترنت در برخی استان‌های کشور خبر داد.

در حال حاضر تمام خطوط تلفن همراه ایرانسل در استان‌های خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام به اینترنت متصل شده‌اند و اتصال به اینترنت مشترکان اپراتورهای همراه اول و رایتل در این استان‌ها در حال انجام است. 

یک گیگابایت اینترنت هدیه برای همه مشترکان موبایل

 وزارت ارتباطات از اپراتورها خواست تا به دلیل قطعی یک هفته ای اینترنت در کشور به تمام مشترکین خود یک گیگ اینترنت هدیه بدهند.

وزارت ارتباطات اعلام کرد: با هدف تکریم مردم، وزیر ارتباطات از اعطای بسته اینترنت یک گیگابایتی به همه مشترکان تلفن همراه خبر داده است. در این راستا امکان فعال سازی این بسته، با شماره‌گیری کد دستوری #98* فراهم شده است.

آذری جهرمی پیش از این نیز درباره تکلیف مشترکینی که بسته‌های مدت‌دار خریداری کرده‌ و در زمان قطع اینترنت قادر به مصرف بسته خود نشده‌اند، گفت: به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید