تعداد مراجعین به جست و جوگرهای بومی 200 برابر شد

تعداد مراجعین به جست و جوگرهای بومی 200 برابر شد

به گزارش پایگاه خبرب وب‌سایت رند و به نقل از امیرعلی خیراندیش رئیس هیئت مدیره موتور جستجوی بومی پارسی‌جو،  در طول یک هفته اخیر و پس از قطع سراسری اینترنت در کشور تعداد کسانی که به مرورگر بومی پارسی جو مراجعه کردند 200 برابر شده است.

تعداد مراجعین به جست و جوگر بومی پارسی جو 200 برابر شد

پیش از قطع اینترنت کل کشور ،روزانه  300تا 400 هزار جست و جو در روز انجام می‌شد که تعداد این جست و جوها در حال حاضر به 150 تا 200 برابر رسیده است.

خیر اندیش در مورد کبفیت موتور جست و جو گر بومی پارسی جو گفت:  از لحاظ سخت‌افزاری و منابع فنی، محدودیت‌هایی در ارائه خدمات داریم که باید برطرف شود، اما در کل پارسی‌جو امکان ارائه خدمات به این تعداد درخواست را طی چند روز اخیر نداشت و به دلیل مشکلات سخت‌افزاری، برخی از اختلالات در ارائه خدمات این سرویس طبیعی است.

خیراندیش یکی از راه های افزایش کیفیت جست و جو گر پارسی جو را افزایش تعداد سرورهای این اپایکیشن عنوان کرد.

رئیس هیئت مدیره موتور جستجوی بومی پارسی‌جو افزود: از لحاظ محتوا نیز حاکمیت باید محتوای مورد نیاز را در اختیار سرویس‌دهندگان موتور جستجو قرار دهد و موضوع تنظیم مقررات نیز از دیگر مواردی است که توسط حاکمیت باید برای سرویس‌دهنده فراهم شود؛ به نحوی که برخی کشورهای تولیدکننده موبایل را ملزم می‌کنند که حتی به صورت پیش‌فرض، موتور جستجوی ملی خود را روی گوشی‌های وارداتی تنظیم کنند.

خیراندیش در پایان خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر تمامی سعی‌مان این بوده که به جستجوهایی که مربوط به سایت‌های داخلی در شبکه ملی اطلاعات می‌شود، پاسخ دهیم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید