معرفی سرویس‌های ایمیل ایرانی

معرفی سرویس‌های ایمیل ایرانی

این روزها کاربران با مشکل اتصال به اینترنت بین‌المللی روبرو هستند. اما از مهمترین مشکلات پیش آمده، نبود دسترسی به سرویس ایمیل‌های رایح مثل جیمیل و یاهو است. به طور مثال برای ثبت نام در سایت Rond.ir شما نیاز دارید که یک کد فعالسازی که به ایمیل شما ارسال می‌شود را وارد کنید. اما با توجه به عدم دسترسی به سرویس دهنده‌های خارجی، امکان ثبت نام و مشاهده کد را ندارید. به همین خاطر در اینجا سرویس دهنده‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم تا به صورت موقتی مشکلات این چنینی را حل کنیم.

ایمیل ایرانی

معرفی سرویس دهنده‌های ایمیل ایرانی

- میهن میل

میهن میل خود را اولین سرویس دهنده ایمیل ایرانی معرفی می‌کند. این سرویس دهنده یک گیگابایت فضای رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد و با نرم‌افزارهای مرتبط با ایمیل سازگاری دارد. به گفته وب‌سایت رسمی میهن میل، بیش از هفتصدهزار کاربر تا کنون از این سرویس استفاده کرده‌اند.

سایت میهن میل

- چاپار

رایانامه چاپار از جمله سرویس دهنده‌های معروف ایرانی است که حدود 6سال از فعالیت آن می‌گذرد. چاپار در سه مدل مختلف سرویس دهی انجام می‌دهد که یکی رایگان و مابقی با پرداخت هزینه انجام می‌شود. در سرویس رایگان شما 2گیگابایت حجم داشته و تا 20مگابایت امکان ارسال فایل را دارید.

سایت چاپار

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید