ثبت سیم کارت‌های ناشناس به نام زائرین کربلا

ثبت سیم کارت‌های ناشناس به نام زائرین کربلا

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، زائرین در طی سفر کربلا به شدت مراقب مدارک شناسایی خود باشند و درصورت ثبت سیم‌کارت به نام آنان بدون اطلاع خودشان، حتماً سیم‌کارت را غیرفعال کرده و شکایت خود را در سامانه 195 ثبت کنند.

ثبت سیم کارت‌های ناشناس به نام زائزین کربلا

با توجه به آغاز پیاده روی اربعین، بسیاری از کلاهبرداران از مدارک شناسایی زائرین برای ثبت سیم کارت جدید جهت رجیستری تلفن‌های همراه در سامانه همتا استفاده می‌کنند از همین جهت پیمان قرع داغی به زائرین و مسافرین هشدار داد تا در دام این کلاهبرداران نیفتند.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: چنانچه زائران اربعین پیامکی با عنوان (ماسک) سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مبنی بر صدور سیم‌کارت به نام آنان دریافت کردند باید به دفاتر فروش اپراتورها مراجعه و سیم‌کارت ثبت شده را مسدود و غیرفعال کنند.

قره داغی تاکید کرد: رگولاتوری به طور مستمر بر عملکرد دفاتر فروش اپراتورها و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در فروش و فعال‌سازی سیم‌کارت‌های تلفن همراه نظارت کرده و با متخلفان در این زمینه به شدت برخورد می‌کند.

روش‌های استعلام تعداد خطوط ثبت شده به نام شما

روش اول: کافی است شماره‌ ملی خود را به شماره‌های 3000504901 یا 3000151 اس‌ام‌اس کنید. در جواب تعداد خطوط موبایل ثبت شده با نام و هویت شما در همه‌ اپراتور‌ها (همراه اول، ایرانسل، تالیا، رایتل) برای شما ارسال خواهد شد.

روش دوم: وارد آدرس http://mobilecount.cra.ir شوید. این آدرس در واقع سامانه‌ای است که رگولاتوری برای استعلام تعداد خطوط به نام مشترکین طراحی کرده است.

پس از ورود به این سامانه و وارد کردن شماره ملی و گذراندن مراحل مختلف می‌توانید از تعداد خطوط ثبت شده به نام خود مطمئن شوید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید