انتشار عکس  ماشین‌های لوکس با پلاک‌های رند در فضای مجازی

انتشار عکس ماشین‌های لوکس با پلاک‌های رند در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، مدتی است که در فضای مجازی عکس‌های مختلفی از ماشین‌های لوکس به همراه پلاک‎های رند دیده می‌شود، که انتشار این قبیل عکس‌ها موجب شده تا شایعات زیادی درباره خرید و فروش پلاک‌های رند مطرح شود و در این شایعات، حرف از قیمت‌های نجومی چند صد میلیونی به میان آید.

انتشار عکس ماشین ‌های لوکس با پلاک‌های رند در فضای مجازی

پس از انتشار عکس‌های مذکور سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، ضمن صحبت در خصوص خودروهای سوپرلوکس با پلاک‌های رُند، گفت: بر اساس سامانه شماره‌گذاری پلیس راهور، پلاک خودروها، فردمحور بوده و با توجه به اینکه هر پلاک به یک نفر اختصاص می‌یابد، قابلیت انتقال آن به هیچ وجه وجود ندارد. 

اما به نظر می‌رسد در گذشته برخی پیمانکاران راهور تخلف‌هایی انجام داده‌اند و پلاک خودروها را تعویض کردند. در واقع این پلاک‌ها در ابتدا مربوط به خودروهای معمولی همچون پراید و ... بوده که بعد از اخذ پلاک، آن پلاک را بر روی خودروهای لاکچری مانند پورشه و بی ام و و … نصب کردند.

طبق صحبت‌های هادیانفر  پلاک رند کاملاً شانسی است و اصلاً امکان ندارد برای ماشین‌های لاکچری و خاص تمایز قائل شوند، همچنین قرار است تمام خودروهایی که با زد و بند چنین پلاک هایی گرفتند در لیست توقیف قرار بگیرند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید