قابلیت تماس امن در اپلیکیشن اسنپ راه اندازی شد

قابلیت تماس امن در اپلیکیشن اسنپ راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، اسنپ برای افزایش امنیت و راحتی مسافرین و راننده‌های خود قابیلیت تماس امن را در کل کشور فعال کرده است.  در حالی که پیش از این قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن همراه  تنها در شهرهایی همچون  اصفهان، مازندان، شیراز، قم، قزوین، زنجان، گیلان، همدان، سمنان، یزد و مرکزی فعال بوده است، به دلیل استقبال مسافرین و کاربران این اپلیکیشن تاکسی آنلاین، حال در تمام کشور فعال شده است.

قابلیت تماس امن در اپلیکیشن اسنپ راه اندازی شد

یکی از نکات جالب این قابلیت این است که کاربران اسنپ خود می توانند انتخاب کنند که تماس امن برایشان فعال باشد یا نه زین پس کاربران اسنپ می توانند به سادگی با ارسال عدد 200 به 1000550 قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن را برای خود فعال کنند و با ارسال 201 به 1000550 مجددا آن را غیرفعال سازند.

از آنجایی که شماره تلفن همراه جز اطلاعات شخصی یک فرد می باشد، بسیاری از افراد علاقه ای به اشتراک گذاشتن آن با دیگران نیستند، از طرفی دیگر پنهان کردن شماره موبایل می تواند از مزاحمت ها و تماس های بی دلیل برخی افراد جلوگیری کند، به همین دلیل است که اسنپ تصمیم گرفت قابلیت تماس امن را به طور رایگان در اختیار کاربرانش در سرتاسر کشور قرار دهد.

از جمله کارهای دیگری که این تاکسی آنلاین معروف ایرانی انجام داد ه است، در نظر گرفتن  شرایط رانندگان ناشنوای خود  است. به طور معمول رانندگان ناشنوا از طریق ارسال پیامک با مسافر تماس برقرار می‌کنند. این نحوه‌ ارتباط با فعال شدن قابلیت تماس امن می‌تواند مختل شود. اسنپ برای تسهیل فعالیت رانندگان ناشنوا تمهیداتی در نظر گرفته است. رانندگان ناشنوایی که خود را به دفتر اسنپ در شهرشان معرفی کنند در فهرست سفید قرار می‌گیرند و تماس امن برای سفرهای آنها غیرفعال می‌شود.

روش استفاده از قابلیت تماس امن در اپلیکیشن اسنپ چیست؟

در ابتدا فارغ از اینکه در کدام شهر هستید، از شماره موبایلی که در اسنپ با آن حساب کاربری دارید کد 200 را به 1000550 ارسال کنید، سپس اطمینان حاصل کنید که پیامکی جهت تایید فعال‌سازی سرویس برایتان ارسال شود. در صورتی که زبان برنامه اسنپ شما فارسی است، این پیام باید به فارسی و در غیر اینصورت به انگلیسی برای شما ارسال شود.

حال از همان حسابی که با شماره موبایل آن اقدام به ارسال پیامک کردید، یک سفر درخواست دهید. پس از قبول درخواست، باید شماره راننده و شما برای یکدیگر پنهان سازی شده باشد و شماره واسط (09010009001) را ببینید. در واقع در صورتی که راننده نیز با شما تماس گرفت، شما بایستی مجددا شماره پنهان شده را ببینید و تماس از شماره واقعی راننده برقرار نشود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید