سایت اسک ask.ir بهترین راه برای خرید اینترنتی مطمئن

سایت اسک ask.ir بهترین راه برای خرید اینترنتی مطمئن

تو این مقاله قصد دارم براتون یک سایت معتبر ایرانی که می‌تونه به شما در خرید اینترنتی انواع لوازم مورد نیازتون کمک کنه را معرفی کنم. اگه شما هم مثل من دوست دارید خرید اینترنتی خوبی داشته باشید و بهترین لوازم اصل رو خریداری کنید تا انتها این مقاله با من همراه باشید.

همیشه خرید کردن لوازم مختلف برام تبدیل به یک دردسر بزرگ شده بود چرا که اطلاعاتی در مورد اصل بودن یک محصول چه لوازم آرایشی چه لوازم خانگی یا هر محصول دیگه ای نداشتم و برای همین خیلی وقت‌ها برام پیش اومده بود محصولات تقلبی رو به جای محصولات اصل خریداری کنم و پولم به هدر رفته بود.

سایت اسک (ask.ir) بهترین راه برای خرید اینترنتی مطمئن

از طرفی شلوغی شهر، ترافیک و حجم زیاد مردم تو بازارهای فروش واقعا برام سرسام ‌آور بود و وقت، زمان و انرژی زیادی از من می‌گرفت. خیلی وقت‌ها هم پیش اومده بود که پس از خرید یک محصول و استفاده ازش به این نتیجه رسیدم که انتخابم غلط بود و امکانات مورد نیاز منو نداره و نمی‌تونه پاسخگو نیازهای من باشه و دلیل این موضوع این بود که قبل خرید در مورد محصول و امکاناتش تحقیق نکرده بودم و اطلاعاتی از مدل‌های مختلف نداشتم.

متاسفانه فروشگاه‌های سطح شهر، قیمت یکپارچه برای فروش محصولات نداره و برخی از فروشندگان یک محصول را بیش از قیمت واقعی محصول به فروش می‌رسونن و در این مورد نیز لطمه خورده بودم! یادمه از یک فروشگاه ماشین لباسشویی سامسونگ به قیمت نه میلیون و دویست تومان خریدم و جالب اینکه دخترخاله ام نیز همون مدل رو با قیمت هشت میلیون و نهصد خریده بود و من از اینکه پول بیشتری هزینه کرده بودم حس بدی بهم دست داد و با خودم گفتم ای کاش به فروشگاه‌های بیشتری سر می‌زدم و قیمت ماشین لباسشویی رو مقایسه می‌کردم و دیگه از دردسرهای انتقال ماشین لباسشویی خریداری شده به خونه‌م که واقعا سخت و پر هزینه بود براتون نمی‌گم.

تمامی این دردسرها فقط مربوط به خرید از فروشگاه‌های واقعی و بازار نبود برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین نیز با همین مشکلات مواجه شدم چون بعضی از فروشگاه‌ها محصولات تقلبی می‌فروختندو قابل اعتماد نبودند، قیمت یک محصول تو فروشگاه‌های مجازی هم با همدیگه متفاوت بود و بعضی از فروشگاه‌ها قیمت کمتری داشتند اما برای مقایسه قیمت یک کالا یا حتی چندین مدل در فروشگاه‌های متعدد نیاز به صرف زمان زیادی برای جستجو در اینترنت داشتم و حتی در برخی موارد گیج می‌شدم. 

برخی از فروشگاه‌های آنلاین نیز محصولات کاملی نداشتند و تنها تعدادی از مدل‌ها رو به فروش می‌رسوندند به دنبال یک راه چاره بودم که یاد دوستم سارا افتادم که همیشه از خرید اینترنتی خودش راضی بود و همیشه محصولاتی اصل را خریداری می‌کرد برای همین با سارا تماس گرفتم و ازش پرسیدم که بهترین سایت برای خرید اینترنتی چیه؟ دوستم سایت اسک رو بهم معرفی کرد.

اطلاعات بیشتری در مورد سایت اسک ازش خواستم و در جواب گفت سایت اسک یک سایت معتبر اینترنتیه که به راحتی می‌تونی هر چی که دلت می‌خواد از لوازم آرایشی بهداشتی گرفته تا لوازم خانگی بزرگ و کوچیک رو پیدا کنی و اصلا از بابت اصل بودن کالاها نگرانی نداشته باشی در ادامه گفت سایت اسک فروشگاه نیست یک مرجع کامل از کالاهای مورد نیاز افراد جامعه است که به راحتی می‌تونی قیمت کالاها رو مقایسه کنی و از چندین فروشگاه معتبر آنلاین مثل دیجی کالا، موتن رو، مدیسه، سل و ... خرید خودت رو انجام بدی، از شنیدن این حرف‌ها خیلی خوشحال شدم و سریع به سایت اسک مراجعه کردم و دیدم که چه سایت محشریه. دوست دارم شما عزیزان و کسانی که مثل من دردسرهای خرید را داشتید و دارید رو با سایت اسک و مزایای بی شمار این سایت آشنا کنم پس اگه به دنبال پایان دادن به دغدغه‌های خرید اینترنتی هستید و به دنبال یک جایگزین مناسب برای خرید از بازار و فروشگاه‌های واقعی هستید با من همراه باشید.

مزایای بی شمار سایت اسک 

در اینجا با مهم‌ترین مزایای سایت اسک آشنا می‌شید بی شک این سایت برای شما مثل من یک تجربه خوب از یک خرید اینترنتی رو خواهد داشت.

1- وقتی وارد سایت اسک شدم اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد طراحی زیبا سایت و دسترسی آسان به محصولات و کالاهای مختلف بود. در اسک تمامی کالاها براساس نوع و عملکرد در گروه‌های مختلف دسته بندی شده بود و همین کار یافتن محصول مورد نظر براساس نیازم رو آسان‌تر می‌کرد. برای مثال محصولاتی چون یخچال، لباسشویی، قهوه‌ساز و هر کالایی که مربوط به لوازم خانگی بود در گروه لوازم خانگی و دسته‌های متعدد قرار داده شده یا مثلا محصولات سلامت و زیبایی به صورت کاملا هوشمندانه در دسته‌های عطریات، آرایشی، اصلاح و پیرایش و ... دسته بندی شده بودند. یه بخشی هم مربوط به اخبار و مقالات روز وجود داشت که اطلاعاتی جامع در مورد موضوعات مختلف به من می‌داد.

2- اصل و باکیفیت بودن کالا و محصول برای من و هر خریداری دیگری در الویت قرار دارد و مساله مهمی تلقی می‌شه. خبر خوشحال کننده! در سایت اسک تمامی محصولات کاملا اصل هستند و از برندهای معتبر داخلی و خارجی جمع‌آوری شدند بنابراین دیگر نگرانی از خرید کالای تقلبی نداشتم. 

3- فرقی نمی‌کنه با موبایل یا با کامپیوتر وارد سایت اسک بشید این سایت واکنش‌گرا هست و به راحتی می‌تونید به بخش‌های مختلف اون دسترسی پیدا کنید. در نتیجه زمانی‌که در مترو، محل کار یا هرجایی هستید با موبایل خودتون به راحتی وارد سایت بشید و قیمت محصولات مختلف رو بررسی کنید و خرید اینترنتی خودتون رو انجام بدید. راستی از طریق این لینک https://cafebazaar.ir/app/ir.ask هم می‌تونید برنامه اسک رو از کافه بازار دانلود کنید و روی موبایل خود نصب کنید و Ask.ir رو همیشه تو گوشی‌های موبایل‌تون داشته باشید. 

4- با ورود به دسته موردنظر طیف گسترده‌ای از انواع مدل‌ها قابل مشاهده بود برای مثال با ورود به دسته آرایش چشم و ابرو و بعد از اون به ریمیل، تنوع بالایی از انواع ریمل از برندهای داخلی و خارجی را به همراه عکس و قیمت مشاهده کردم و این تنوع بالا امکان انتخاب بیشتری براساس سلیقه و توان مالی به من می‌داد. جالبه بدونید که قیمت تمامی محصولات در اسک کاملا به روز شده است و براساس نوسانات بازار تغییر داده شده بودند بنابراین خیالتون از صحت قیمت‌ها راحت باشه. 

5- من به دنبال خرید ریمیلی در رنج قیمتی 30 تا 50 تومن از برند بورژوآ بودم، فیلترهای قیمت، سازنده و عنوان در سمت راست صفحه محصولات کمک بزرگی به من کرد تا به سرعت بتونم محصولات را براساس برند و رنج قیمتی مد نظرم تو صفحه به نمایش دربیارم و این به معنی جستجویی سریع‌تر و دقیق‌تر برای من بود. 

6- همیشه به یاد داشته باشید داشتن اطلاعات و شناخت از محصولات باعث می‌شه تا محصولی مناسب و درست انتخاب کنید جالبه بدونید که یکی دیگر از مزیت‌های سایت اسک این است که با کلیک بر روی هر محصول به صفحه اطلاعات منتقل می‌شوید برای مثال من روی یک ریمیل کلیک کردم و در صفحه جدید اطلاعات کاملی در مورد مواد سازنده، نوع برند، حجم و سایر ویژگی‌های ریمیل انتخابی من درج شده بود. این اطلاعات باعث شد تا من محصولی متناسب با نیازها و خواسته‌هام بتونم انتخاب کنم چرا که من به دنبال ریمیلی بودم که حجم دهنده و ضدآب باشه. 

7- در صفحه اطلاعات محصول بخشی به نام قیمت بود که در آن بخش قیمت محصول انتخابی من در چندین فروشگاه مجازی معتبر قابل مشاهده و مقایسه بود بنابراین برای آگاهی از قیمت ریمیل در فروشگاه‌های گوناگون اینترنتی و یافتن بهترین قیمت نیازی به جستجو در صفحات اینترنت نبود و همین موضوع باعث صرفه جویی در زمان و انرژی من شد. لازمه بدونید که کنار هر یک از فروشگاه‌ها علاوه بر لوکیشن، شرایط فروش خاص خودشون نیز درج شده بود. 

8- فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارند که معتبر نیستند و محصولاتی تقلبی و یا محصولاتی با قیمت خیلی بالا را به فروش می‌رسوند با اسک دیگه ترسی از کلاه رفتن سرتون نداشته باشید چرا که تمامی فروشگاه‌های درج شده در سایت اسک کاملا معتبر و شناخته شده هستند و در روز هزاران محصول با کیفیت را همراه با گارانتی به صورت اینترنتی به فروش می‌رسونند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات سفارش شده را به دست مشتریان در سراسر ایران ارسال می‌کنند. 

9- پس از مقایسه قیمت‌ها و بررسی‌های لازم برای اتصال به فروشگاه اینترنتی ‌دلخواهم روی دکمه خرید آنلاین کلیک کردم و به سرعت به فروشگاه متصل شدم و سفارشم رو ثبت کردم و در کمترین زمان ریمل مورد نظرم را با قیمت و کیفیت عالی درب منزل تحویل گرفتم. 

10- راستی یک بخش دیگری به اسم نظرات وجود داشت که در این بخش می‌تونستم نظرات و دیدگاه‌های کاربران را درباره محصول مشاهده کنم و حتی اگر خودم نظر و یا دیدگاهی داشتم در اون بخش ثبت کنم. 

با سایت معتبر اسک تونستم از قیمت روز محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی گوناگون مطلع بشم و هم‌چنین اون چیزی رو که میخواستم پیدا کنم و یک خرید اینترنی امن و هوشمندانه رو تجربه کنم و باید بگم که سایت اسک منو به خرید اینترنتی بسیار علاقمند کرد چون تا قبل از این به خرید اینترنتی و کیفیت محصولات فروشگاه‌های مجازی اعتمادی نداشتم. اگر شما هم قصد خرید اینترنتی و یا آگاهی از قیمت روز کالا رو دارید پیشنهاد می‌کنم حتما سری به سایت اسک برنید یا اپلیکیشن موبایل اسک رو دانلود و نصب کنید، مطمئن باشید که پشیمون نمی‌شید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید