6 راه برای دریافت دامنه رایگان دات‌کام com در کمتر از یک دقیقه

6 راه برای دریافت دامنه رایگان دات‌کام com در کمتر از یک دقیقه

در این نوشته 6 راه به شما معرفی می‌کنیم که در کمتر از یک دقیقه می‌توانید یک دامنه رایگان دات کام (.com) برای خودتان ثبت کنید. نام دامنه معمولاً به عنوان آدرس وب سایت شناخته می‌شود. نام دامنه شامل سه بخش است این سه بخش شامل نام وب سایت، نقطه و پسوند مانند "com" یا "net" به عنوان نمونه: HamraheAval.com

برخی از ارائه دهندگان دامنه، دامنه رایگان com ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر در ازای خرید بسته‌های میزبانی نام دامنه رایگان را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: نکات مهمی که برای خرید دامنه باید رعایت کنیم

در اینجا 6 تا از بهترین روش‌ها برای دریافت نام دامنه رایگان یا تقریبا رایگان ارائه شده است. البته بیشتر این وب‌سایت‌ها به دلیل تحریم برای ما بسته است و باید به وسیله فلترشکن به آنها دست پیدا کنیم.

  1. سایت bluehost
  2. سایت WIX
  3. سایت DreamHost
  4. سایت Weebly
  5. سایت dot.tk
  6. سایت Biz.nf

روش‌های دریافت نام دامنه رایگان دات کام

در ادامه 6 وب سایت بسیار عالی برای دریافت نام دامنه رایگان به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام شرایط و ویژگی‌ها و شروطی برای ارائه نام دامنه رایگان دارند که با قبول آنها می‌توانید سرویس‌ها و مزایای آنها را دریافت کنید. مانند سایت bluehost که یک نام دامنه دات کام رایگان ارائه می‌دهد.

۱٫ سایت bluehost یک دامنه دات کام رایگان ارائه می‌دهد

اگر یکی از بسته‌های میزبانی وب را از سایت بلوهاست خریداری کنید. Bluehost یک نام دامنه رایگان com. به شما ارائه می‌دهد. از آنجا که آدرس‌های اینترنتی com. تقاضای زیادی دارند، امکان دسترسی به آنها اگر یکی از بسته‌های میزبانی وب را از سایت بلو هاست خریداری کنید ، Bluehost یک نام دامنه رایگان com. به شما ارائه می‌دهد. از آنجا که آدرس‌های اینترنتی com. تقاضای زیادی دارند، امکان دسترسی به آنها کاملاً رایگان نیست. با این حال، شما می‌توانید با ثبت نام در یک برنامه میزبانی که فقط 2.95 دلار در ماه هزینه دارد، با Bluehost یک معامله عالی برقرار کنید که شامل یک دامنه com. رایگان نیز می‌شود.

دامنه رایگان

وقتی قصد انتخاب نام دامنه برای وب‌سایت تجاری یا آدرس ایمیل حرفه‌ای داریم، بیشتر افراد به دنبال یک نام دامنه یا آدرس com. مانند www.yoursite.com هستند. این رایج‌ترین و حرفه‌ای‌ترین پسوند دامنه است.

بنابراین انتخاب یک ارائه دهنده هاست که شامل یک نام دامنه رایگان com. (شامل یک وب سایت و یک حساب کاربری ایمیل) باشد بهترین گزینه است.
Bluehost یک گزینه عالی برای دریافت دامنه رایگان com. است. شما می‌توانید با خرید یک هاست از این سایت به مبلغی کمتر از 3 دلار در هر ماه گزینه های زیر را دریافت کنید:

۱٫یک دامنه com.

۲٫ یک وب سایت حرفه ای وردپرس با نصب و سفارشی سازی آسان در کمتر از یک ساعت

۳٫ تا پنج حساب ایمیل حرفه ای

به عبارت دیگر ، شما نه تنها دامنه ای از www.yoursite.com را بدست می آورید ، بلکه می توانید یک وب سایت با کیفیت بالا ایجاد کنید و حداکثر تا پنج آدرس ایمیل دریافت کنید که از همان دامنه استفاده می کنند.

۲٫ سایت WIX: یک دامنه رایگان دات کام یکساله + سازنده سایت دریافت کنید

Wix در ازای خرید پکیج سازنده وب سایت، یک دامنه com. را به مدت یک سال به صورت رایگان ارائه می دهد. با پرداخت ۱۱ دلار در ماه می توانید پکیج WIX شامل: ۲ گیگابایت پهنای باند ، ۳ گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک دامنه رایگان را دریافت کنید.

در ازای خرید بسته مشاغل کوچک می توانید با پرداخت ۱۴ دلار در هر ماه، یک دامنه رایگان، ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود را به شما می دهد.

محدودیت در اینجاست که، پس از گذشت یک سال ، باید هزینه ای برای دامنه خود بپردازید. قیمت این دامنه بستگی به نوع پسوند دامنه ای که شما انتخاب کرده اید، افزودن حمایت از حریم خصوصی، مالیات های محلی و موارد دیگر دارد.

دریافت دامنه رایگان

برای این کار لازم است که در حساب Wix خود به قسمت  “صورتحساب و پرداختها” بروید ، سپس برگه “اشتراک” خود را پیدا کنید تا بدانید که پس از اولین سال رایگان چه هزینه ای را باید پرداخت کنید.

زیبایی Wix این است که یکوب سایت بسیار سفارشی ارائه می دهد که می توانید بدون داشتن مهارت برنامه نویسی از طریق ابزارهای کشیدن و رها کردن محتوای خود را ویرایش کنید. این بهترین راه حل برای جلوگیری از هزینه های طراحی وب می باشد که برای مشاغل کوچک به شدت پیشنهاد می شود.

۳٫ سایت DreamHost: دریافت دامنه رایگان دات کام + Web Builder رایگان محدود

یکی دیگر از روش های دریافت نام دامنه رایگان سایت DreamHost است. با انتخاب برنامه های میزبانی سالانه نامحدود اشتراکی و یا یک برنامه سالانه DreamPress، سایت DreamHost یک نام دامنه com. را به مدت یک سال به شما ارائه می دهد.

مبلغ این برنامه سالانه ۵٫۹۵ دلار در ماه است و برنامه سالانه DreamPress با۱۶٫۹۵ دلار در ماه یک سرور ابری برای اطمینان بیشتر وب سایت و عملکرد سریع تر به شما ارئه می دهد.

DreamHost نسبت به Bluehost برای وب سایت های تجاری کوچک مقرون به صرفه تر است اما برای یک وب سایت از آنجا که برنامه نامحدود اشتراکی آن، فضای ذخیره سازی مشترکی ارائه می دهد، سرعت آن گاهی اوقات قابل اعتماد نیست.

Remixer website builder این سایت، در هر دو برنامه ذکر شده در بالا، به اندازه Wix قابل سفارشی سازی نیست اما می توان برای وارد کردن طراحی وب سایت به وردپرس برای سفارشی سازی اضافی استفاده کرد.

وبسایت dreamhost و دریافت دامنه رایگان دات کام

DreamHost برای شرکت هایی که می خواهند نام دامنه رایگان با هاستینگ ارزان قیمت داشته باشند، یک builder با قابلیت درگ اند دراپ برای ایجاد سایت های بسیار ساده و ابتدایی است. شما می توانید با یک کلیک یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا داشته باشید.

با کلیک بر روی هدر هاستینگ در تب منو و سپس Hosting Overview می توانید در مورد بسته های میزبانی DreamHost اطلاعات بیشتری کسب کنید.

۴٫ در Weebly یک زیردامنه رایگان از یک Website Builder دریافت کنید

Weebly به شما کمک می کند یک وب سایت ساده با یک site builder رایگان و یک زیردامنه (یک آدرس وب سایت که شامل هاست نیم با نام سایت شما می باشد مانند: yoursite.weebly.com) این یک گزینه عالی برای استارت آپ ها است. با website builder سایت Weebly شما می توانید شکل ها و عکس ها را به درون سایت خود بکشید و رها کنید و سایت خود را مانند یک پاورپوینت طراحی کنید.

تنها محدودیت آن این است که سازنده وب تا حدودی در سطح آزاد محدودیت دارد. ذخیره سازی و ویژگی های آن کوتاه است و تبلیغات آن قابل حذف کردن نیستند. علاوه بر این زیر دامنه موجود کمی پیچیده تر از دامنه سفارشی شما است.

برنامه رایگان Weebly یک زیردامنه به شکل (www.yoursite.weebly.com) ارائه می دهد، ۵۰۰ مگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد و یک لینک تبلیغاتی به Weebly در پاورقی ارائه می دهد.

وبسایت weebly و دریافت دامنه دات کام رایگان

با پرداخت ۸ دلار در ماه برنامه بروزرسانی می شود و یک نام دامنه به شکل (www.yoursite.com) وفضای ذخیره سازی نامحدود دریافت می کنید و هیچ لینک تبلیغی را مشاهده نمی کنید.

برخی از دیگر سازندگان وب سایت های بزرگ شامل Wix و Squarespace (گرچه Squarespace نسخه رایگان ندارد) هستند. اما Weebly به دلیل ابزارهای ویرایش ساده و سریع در بین این سه گزینه مورد علاقه ماست.

۵٫ از وب سایت .tk یک دامنه رایگان دات کام (com) دریافت کنید.

وب سایت dot.tk دامنه های (www.yoursite.tk) را تا یک سال کاملا رایگان ارائه می دهد. همچنین دامنه های .ml ، .ga ، .cf و .gq بدون هزینه در دسترس است، اما هیچ سازنده سایت یا ویژگی های میزبانی اضافی را ارائه نمی دهد.

با dot.tk، یک URL پاک مانند www.yoursite.tk دریافت می کنید. همچنین می توانید به صورت رایگان دامنه را به یک سرویس میزبان منتقل کنید تا وب سایت یا آدرس ایمیل حرفه ای خود را ایجاد کنید.

محدودیت dot.tk این است که فقط به شما امکان می دهد دامنه را تا یک سال به طور همزمان ثبت کنید. علاوه بر این، دامنه های dot.tk به خوبی مانند رتبه های متداول دیگر مانند com. یا net. رتبه بندی نمی شوند. در حالی که در حال حاضر تمدید آن رایگان است، تضمین نمی شود که در آینده نیز این گونه باشد.

۶٫ از  Biz.nf یک دامنه رایگان دات کام بگیرید

در Biz.nf می توانید یک نام دامنه co.nf. را به طور رایگان ثبت نام کنید مانند (www.yoursite.co.nf). برخلاف dot.tk، که فقط به شما امکان می دهد یک بار در یک سال ثبت نام کنید ، biz.nf به شما امکان می دهد دامنه رابرای مدت زمان نامحدودی در اختیار داشته باشید، مشروط بر اینکه فقط از خدمات میزبانی این وب سایت استفاده کنید.

برای کمک بهمشاغل کوچک که تازه شروع به کار کرده اند، biz.nf یک هاست و بسته دامنه رایگان ارائه می دهد. شما ۵ گیگابایت ترافیک در هر ماه دریافت می کنید، اگرچه محدودیت های قابل توجهی وجود دارد، مانند اینکه هیچ پرونده ای بیش از ۱۵ مگابایت قابل بارگیری نیست.

یکی دیگر از محدودیت های مهم این است که شما نمی توانید نام دامنه رایگان خود را مانند Bluehost یا حتی tk. به میزبان دیگری منتقل کنید، اگرچه این احتمال وجود دارد که در آینده با پرداخت هزینه اضافی این قابلیت افزوده شود.

وبسایت biz.nf و دریافت دامنه رایگان دات کام

همچنین برخلاف dot.tk و .co.nf نام دامنه زیر دامنه ای است که متعلق به biz.nf. است که این امر باعث می شودURL برای بازدیدکنندگان کمی طولانی تر شود.

اگر به دنبال یک راه حل بلند مدت هستید، یک برنامه میزبانی کم هزینه با ارائه دهندگانی مانند Bluehost یا DreamHost را انتخاب کنید که یک آدرس com. را ارائه می دهند.

با این حال ، اگر به دنبال یک وب سایت اطلاع رسانی ساده هستید و نگران گسترش یا نگهداری آن برای مدت طولانی نیستید، biz.nf یک سرویس رایگان ارائه می دهد.

۶ راه برای دریافت دامنه رایگان و ارزشمند با پسوند دات کام در کمتر از یک دقیقه به شما معرفی کردیم که با توجه به نیاز خود و نوع وب سایتی که قصد راه اندازی آن را دارید می توانید یکی از آن ها را انتخا کنید. همچنین ویژگی ها، مزیت ها و محدودیت های این ارائه دهندگان نام دامنه رایگان را برشمردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید