اینترنت پاک چیست

اینترنت پاک چیست

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، اینترنت و تلفن همراه این روزها  از جمله و سایل مهم و کاربردی هستند که نقش بسیار پر رنگ و حیاتی در زندگی نوجوانان و جوانان و کودکان دارد. استفاده از گوشی همراه و رایانه در بین كودكان می تواند خطرساز باشد چون به راحتی به فضای مجازی اعتماد می‌كنند و ممكن است با افرادی آشنا شوند كه برای آنها مشكل ساز شوند.

در واقع استفاده از تكنولوژی از جمله تلفن همراه، رایانه و اینترنت كه در بین تمامی اقشار و سنین به ویژه جوانان رایج است، علاوه بر داشتن مزیت‌هایی، در صورت استفاده نامناسب و بیش از اندازه، معایب و آسیب هایی در زمینه های جسمی و روحی به ویژه در كودكان و نوجوانان به دنبال دارد. 

اینترنت پاک چیست؟

با توجه به جوامع امروزه عملا نمی توان کودکان و نوجوانان را از داشتن تلفن همراه یا دسترسی به اینترنت منع کرد، بنابراین یکی از روش ها کنترل و محدودسازی  استفاده از تكنولوژی از جمله تلفن همراه، رایانه و اینترنت كه در بین تمامی اقشار و سنین به ویژه جوانان رایج است، علاوه بر داشتن مزیت‌هایی، در صورت استفاده نامناسب و بیش از اندازه، معایب و آسیب هایی در زمینه های جسمی و روحی به ویژه در كودكان و نوجوانان به دنبال دارد. اینترنتی کودکان استفاده از اینترنت پاک می باشد.

اینترنت پاک اینترنتی است که در آن خبری از فیس بوک، یوتیوپ،فلیکر و اکثر سایت‌های آپلود عکس و فیلم، دیگ، اورکات و مای‌اسپیس و تقریبا تمام شبکه‌های اجتماعی دیگر، گوگل ریدر، بلاگر و وردپرس، فرندفید،تویتر و خلاصه هرچی سایت خلاقانه و پرترافیک دیگر نخواهد بود!

توجه داشته باشید اینترنت پاک با فیلترینگ کاملا  متفاوت است و در اینترنت پاک عملا فیلترینگ نداریم، بلکه فقط کودکان به یه سری از وب سایت ها ومحتواهای خاص دسترسی دارد.

اینترنت پاک همراه اول

از بین اپراتورهای موجود، همراه اول برای کاهش نگرانی والدین اینترنت پاک ارائه کرده است.  مرورگر درساگرد فقط در سایت‌هایی که مناسب سن فرزندان شما و فرهنگ جامعه ماست، جستجو می‌کند و محیطی پاک دارد. علاوه بر آن، بهترین سایت‌های موجود را به صورت طبقه‌بندی شده به فرزندانتان پیشنهاد می‌کند. 

اینترنت پاک همراه اول در دو حجم 1.5 گیگ و 4 گیگ به مدت 30 روز ارائه می‌شود . در ادامه توجه داشته باشید که اگر بسته‌های اینترنت پاک همراه اول را برای بار اول فعال می‌کنید، نوع و مدل یا شماره سریال گوشی (IMEI) را از طریق پیام کوتاه به شماره 8008 ارسال کنید تا تنظیمات مربوطه برای شما ارسال شود. اگر به شماره سریال 10 رقمی‌گوشی خود دسترسی ندارید، کد دستوری #06#* را شماره‌گیری کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید