برنامه ایرانسل در الکامپ 2019 چیست

برنامه ایرانسل در الکامپ 2019 چیست

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، نمایشگاه بین المللی الکامپ 2019 از پنج شنبه 27 تیر تا یکشنبه  30 تیر در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار می‌شود و ایرانسل همچون سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد.

ایرانسل برای راحتی مشترکین خود همچون گذشته غرفه‌ های خود را به دوبخش  خدمات به مشترکان شخصی و سازمانی تقسیم کرده است، که در بخش خدمات شخصی به معرفی خدماتی نظیر VoLTE، VoWiFi، اینترنت پرسرعت همراه LTE و ثابت TD-LTE، تلویزیون اینترنتی ایرانسل(لنز)، اپلیکیشن و سیم‌کارت کودک، «ایرانسل من»،حساب چندکاربره  و جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازد.

برنامه ایرانسل در الکامپ 2019 چیست؟  

در بخش فروش سازمانی نیز خدماتی نظیر اینترنت اشیاء، شهر هوشمند وخدمات پرداخت الکترونیکی و سیم‌کارت NFC، خدمات ابری، WiFi شرکتی و محصولات متنوع دیگر، مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌ها که برای آشنایی مخاطبان و ارائه توضیحات لازم به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

علاوه‌براین، ایرانسل در غرفه سالن 27خود با هدف ارتباط بیشتر با افراد مستعد همکاری و ایجاد روابط نزدیک بین منابع انسانی ایرانسل و متقاضیان شغل، حضور دارد و متقاضیان فرصت‌های همکاری می‌توانند با مدیران و کارشناسان ایرانسل گفت و گو کنند.

بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در سالن 18 نیز به ارائه دستاوردها در حوزه تولید ملی می‌پردازد. 

ایرانسل با توجه به اهمیتی که برای همکاری با استارتاپ‌ها قائل است، غرفه‌ای به منظور همکاری مشترک و معرفی شرکت‌های همکار ایرانسل مثل چارخونه، گپ و نیوار در سالن 9-8  که ویژه استارتاپ‌هاست، تدارک دیده است. علاقه‌مندان با توجه به توانایی‌های خود می‌توانند جهت مذاکره و معرفی قابلیت‌های خود برای سرمایه گذاری در این حوزه، با متخصصان ایرانسل دیدار و گفت‌وگو کنند.

توجه داشته باشید این چند روزعلاوه بر این در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ 2019 جلسات سخنرانی با موضوعات روز تکنولوژی توسط معاونان، مدیران و میهمانان ایرانسل و شرکت‌های همکار این شرکت در بخش «الکامپ ترندز»، سالن 6، برگزار خواهد شد.

ایرانسل در بخش غرفه‌های بیرونی در محوطه نمایشگاه، مقابل سالن 38، به ارائه خدماتی نظیر تبدیل سیم‌کارت‌های 3G به 4G و ارائه مودم‌های اینترنت ثابت و همراه می‌پردازد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید