به کار افتادن دوباره کارت‌های تلفن همگانی

به کار افتادن دوباره کارت‌های تلفن همگانی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دستگاه‌های تلفن همگانی موجود در شهر را سرویس کرده‌اند و به این ترتیب از این پس دارندگان کارت‌های تلفنی در شهرهای تهران و دماوند که می‌خواهند از این تلفن‌ها استفاده کنند باید با در دست داشتن کارت تلفن همگانی و کارت شناسایی به مراکز امور مشترکین مخابرات مراجعه نمایند.

گفتنی است مشترکینی که کارت ندارند می‌توانند به همراه مدارک شناسایی خود جهت دریافت کارت به مرکز امور مشتریان استان‌های تهران و البرز، مراجعه و با پرداخت هزینه، نسبت به دریافت کارت جدید اقدام نمایند.

به کار افتادن دوباره کارت‌های تلفن همگانی

با توجه به گفته‌های صدری، میزان اعتباری که در کارت‌های تلفن همراه مانده است به سامانه جدید منتقل می‌شود و از آن پس کاربران می‌توانند از آن اعتبار برای تماس از طریق تلفن‌های همراه استفاده کنند.

صدری تاکید کرده است اعتبار موجود در کارت تلفن همراه تا پایان شهریورماه سال جاری قابل استفاده می‌باشد.

از مهرماه 98 قبض کاغذی تلفن ثابت حذف می‌شود

همان طور که می‌دانید در طی سال‌های گذشته یکی از اهداف دولت الکترونیک، استفاده حداقلی از قبض‌های کاغذی و تشویق کاربران به دریافت صورتحساب‌های الکترونیک بوده است.

حتی همراه اول اول نیز با راه اندازی طرح "همراه طبیعت" وشعار "با ما همراه شو برای رسیدن به هوای پاک و آسمان فیروزه‌ای"، مشترکین خود را به دریافت قبض‌های غیر کاغذی تشویق کرده است.

مديرعامل شرکت مخابرات ايران صرفه جويي صد ميليارد توماني و هزينه حذف قبوض و بکارگيري اين مبلغ در راستاي توسعه شرکت را از اولويت‌هاي شرکت مخابرات ايران دانست.

شما می توانید از این پس با استفاده از آدرس . www.tci.ir و کد:  ussd*2020#  هم میزان کارکرد خط خود را دریافت کنید هم از این طریق قبض سیم کارتتان را پرداخت نمایید.

تا به  حال در 8 استان کشور قبض کاغذی به طور کامل حذف شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید