سرعت اینترنت در کشورهای مختلف چگونه است

سرعت اینترنت در کشورهای مختلف چگونه است

به گزارش پایگاه خبری  وب‌سایت رند و با توجه به افزایش روزافزون استفاده کاربران از اینترنت، بخش سرعت و کیفیت آن بسیار مهم شده است، تا جایی که در تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی کارشناسان فعال در مؤسسه Cable که میانگین قیمت جهانی ارائه اینترنت همراه یا موبایل دیتا 8.53دلار به ازای دانلود یک گیگابایت است.

سرعت اینترنت در کشورهای مختلف چگونه است؟

طبق بررسی سرعت اینترنت در کشورهای مخنلف، در میان کشورهای موجود ، زیمبابوه با متوسط قیمت 75.20 دلار به ازای دانلود هر یک گیگابایت داده، گران‌ترین اینترنت همراه یا موبایل دیتا را در جهان به کاربرانش ارائه می‌دهد و هند نیز با متوسط قیمت 0.26 دلار به ازای هر یک گیگابایت داده، ارزان‌ترین قیمت اینترنت همراه را به شهروندان و کاربرانش ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشید در میان کشور های اروپایی، فنلاند به ازای هر یک گیگابایت  اینترنت به طور متوسط 1.16 دلار از کاربران و مشترکان موبایل دریافت می‌کند. در میان کشورهای اروپای شرقی نیز لهستان با دریافت متوسط 1.32 دلار در هر گیگابایت ارزان‌ترین اینترنت همراه را ارائه می‌دهد.

از طرفی دیگر کشور ایران رتبه 18 ام را از نظر ارزان قیمت ترین اینترنت همراه و موبایل دیتا بع خود اختصاص داده است، زیرا متوسط قیمت اینترنت همراه در ایران به ازای هر گیگابایت 1.28 دلار است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید